Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
09.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
3699311Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 23.04.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Åse bo- og aktivitetssenter ligger mellom Ganddal og Sandved. Senteret er det største sykehjemmet i Sandnes kommune med 3 somatiske avdelinger, 2 skjermede avdelinger og en lindrende avdeling. I samarbeid med pårørende og frivillige ønsker vi at "Leve hele livet" skal være sentralt i hverdagen til våre pasienter.
I forbindelse med økt ressursbehov har vi nå ledige sykepleiestillinger ved skjermet avdeling. Avdelingen har 13 plasser der de fleste beboerne har demens sykdom.
Vi har et robust fagmiljø med god sykepleiefaglig dekning og godt tverrfaglig samarbeid med ulike yrkesgrupper. Ingen dager er like og man utfordres og lærer noe nytt daglig. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Dyktige kollegaer med erfaring innen ulike områder innen helse, som gjenspeiler seg i et godt samarbeid og sosialt samhold.
Arbeidsoppgaver:
Hos oss har du, sammen med leder, et sykepleiefaglig ansvar i avdelingen. Dette innebærer ansvar for sykepleiefaglige oppgaver, observasjon, planlegging og gjennomføring av tiltak for oppfølging av pasienter. Vi er opptatt av å gi helhetlig pleie og omsorg til våre pasienter. Som sykepleier har du også en viktig rolle i avdeling ved å gi faglig veiledning, undervisning og bidra til tverrfaglig samarbeid. Vi har stort fokus på pårørendearbeid og personsentrert omsorg der vi bruker VIPS-modellen i det daglige arbeidet. Du vil kunne ha tett samarbeid med sykehjemslege i 100 % stilling.
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som sykepleier
- Ønskelig med videreutdanning innen demens/psykiatri og erfaring i arbeid med personer med kognitiv svikt
- Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig (tilsvarende norskkurs B2)
- Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, selvstendig og evne til å ta beslutninger basert på faglig kompetanse
- Evne til planlegging og delegering
- Like utfordringer, er faglig engasjert, løsningsorientert og beslutningsdyktig
- Fleksibel og serviceinnstilt med god evne til samarbeid og kommunikasjon
- Jobbe effektivt, strukturert og bidra til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vektlegges og en ser viktighet av å liker å jobbe med pasienter med kognitiv svikt og utfordrende atferd
Vi tilbyr:
- Vi legger til rette for relevant videreutdanning, kurs og interundervisning
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på godt samarbeid
- Todelt turnus med arbeid hver 3. helg
- Stillingsstørrelse kan diskuteres
- Lønn p.t. kr 411.400 - 506.400 i 1/1 stilling ut fra en ansiennitetsberegning. Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn
- Ved fast ansettelse utbetales en bonus på 25 000 kroner til nyutdannede sykepleiere eller sykepleiere som ikke allerede er ansatt i Sandnes kommune mot bindingstid på 1 år. Bonus justeres etter stillingsstørrelse
- Gode pensjons og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
09.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
3699311Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 23.04.2021