Detaljer

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3366740
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Sykepleier

Finnsnes sykehjem er et somatisk sykehjem med 80 plasser fordelt på 3 avdelinger - plan 2-3 og 4.

Det gis tilbud til pasienter som har et døgnkontinuerlig tilsyn- og pleiebehov. Finnsnes sykehjem har personal bestående av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter.

 

 

Plan 2 består av 2 skjermede bo-grupper for personer med demens og en vanlig sykehjemsavdeling. Vi har pasientens behov i  fokus og tilpasser pleie og omsorg hver enkelt pasient.

Plan 2 har flg. ledig stilling for SYKEPLEIER:

2x100% fast stilling i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.

1x81%   fast stilling i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.

 

Plan 3 består av 3 bogrupper med 10 pasienter på hver bogruppe.  2 bogrupper er vanlig sykehjemsavdelinger og 1 bogruppe for ressurskrevende pasienter med spesielle behov.  Det er i tillegg avlastningsplasser på plan 3.

Plan 3 har flg. ledig stilling for SYKEPLEIER:

75% fast stilling i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.

 

Plan 4 består 2 bogrupper for pasienter sykehjem. Vi har pasientene i fokus og gir omsorgs er tilpasset hver enkelt pasients behov.

Plan 4 har flg. ledig stilling for SYKEPLEIER:

100% fast stilling , pt langvakter med jobb hver 3. helg.

 

 

 

Vi tilbyr

Faglige utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring

Stort fokus på kompetanseutvikling

Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø

Fokus på velferdsteknologi

En kommune i stor utvikling og endring

Gode pensjonsordninger i KLP

 

 

Kvalifikasjoner

Det stilles krav om autorisasjon som sykepleier.

Videreutdanning er ønskelig, men i en ansettelse vil personlige egenskaper bli vektlagt.

Krav til å beherske norsk språk skriftlig og muntlig, samt kunne benytte digitale verktøy.

Du har høy servicegrad med brukere i sentrum og god evne til å kommunisere

Du har evne til å motivere, avklare og stille krav til brukere

Du bidrar til et godt arbeidsmiljø

Du er løsnings - beslutnings og resultatorientert

Har gode datakunnskaper

Gode samarbeidsevner

 

For stillingen gjelder

 

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det kreves politiattest ved tilsettinger.

For mer informasjon om stillingen ved plan 3  ta kontakt med avd.leder  Kathrine Folke-Olsen mobil 47465341

For mer informasjon om stillingen ved plan 2  ta kontakt med avd.leder Sonja R Brattli mobil 97011447

 

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Det oppfordres til å søke på stillinger elektronisk.