Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
31.01.2021Bransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3366740Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 19.01.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Senja kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Finnsnes sykehjem er et somatisk sykehjem med 80 plasser fordelt på 3 avdelinger - plan 2-3 og 4.
Det gis tilbud til pasienter som har et døgnkontinuerlig tilsyn- og pleiebehov. Finnsnes sykehjem har personal bestående av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter.
Plan 2 består av 2 skjermede bo-grupper for personer med demens og en vanlig sykehjemsavdeling. Vi har pasientens behov i fokus og tilpasser pleie og omsorg hver enkelt pasient.
Plan 2 har flg. ledig stilling for SYKEPLEIER:
2x100% fast stilling i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.
1x81% fast stilling i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.
Plan 3 består av 3 bogrupper med 10 pasienter på hver bogruppe. 2 bogrupper er vanlig sykehjemsavdelinger og 1 bogruppe for ressurskrevende pasienter med spesielle behov. Det er i tillegg avlastningsplasser på plan 3.
Plan 3 har flg. ledig stilling for SYKEPLEIER:
75% fast stilling i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.
Plan 4 består 2 bogrupper for pasienter sykehjem. Vi har pasientene i fokus og gir omsorgs er tilpasset hver enkelt pasients behov.
Plan 4 har flg. ledig stilling for SYKEPLEIER:
100% fast stilling , pt langvakter med jobb hver 3. helg.
Vi tilbyr
Faglige utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
Stort fokus på kompetanseutvikling
Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø
Fokus på velferdsteknologi
En kommune i stor utvikling og endring
Gode pensjonsordninger i KLP
Kvalifikasjoner
Det stilles krav om autorisasjon som sykepleier.
Videreutdanning er ønskelig, men i en ansettelse vil personlige egenskaper bli vektlagt.
Krav til å beherske norsk språk skriftlig og muntlig, samt kunne benytte digitale verktøy.
Du har høy servicegrad med brukere i sentrum og god evne til å kommunisere
Du har evne til å motivere, avklare og stille krav til brukere
Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Du er løsnings - beslutnings og resultatorientert
Har gode datakunnskaper
Gode samarbeidsevner
For stillingen gjelder
Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det kreves politiattest ved tilsettinger.
For mer informasjon om stillingen ved plan 3 ta kontakt med avd.leder Kathrine Folke-Olsen mobil 47465341
For mer informasjon om stillingen ved plan 2 ta kontakt med avd.leder Sonja R Brattli mobil 97011447
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.
Det oppfordres til å søke på stillinger elektronisk.
Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
31.01.2021Bransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3366740Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 19.01.2021