• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    03.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3259365
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 20.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du faglig engasjert og opptatt av å levere kvalitet i det du gjør?

Lura bo-og aktivitetssenter er den del av Sykehjem vest og består av 4 langtidsavdelinger for personer med demens, totalt 61 sengeplasser. Stillingene som er ledige er på Lura 1 og Lura 4.

Hos oss har du, sammen med leder, et sykepleierfaglig ansvar på avdelingen. Vi er opptatt av å gi helhetlig pleie og omsorg til våre pasienter. Som sykepleier har du også en viktig rolle i avdeling ved å gi faglig veiledning, undervisning og bidra til tverrfaglig samarbeid. Vi har stort fokus på pårørendearbeid og personsentrert omsorg. Vi samarbeider på tvers av alle 4 avdelingene på huset.

Som sykepleier på avdelingen vil du ha ansvar for blant annet pasientoppfølging, legevisitt, medikamenthåndtering, prøvetaking, pårørendearbeid og andre spennende utfordringer.

Lura 4 er en avdeling som åpnet for cirka 1 år siden. Her vil du ha gode muligheter til å anvende dine kunnskaper, og være med å forme et godt fagmiljø.

Arbeidsoppgaver
  • Sykepleiefaglige oppgaver: følge opp pasienten ved å observere, planlegge og utføre tiltak. 
  • Ansvar for at pasienter får nødvendig medisinsk behandling og medikamenthåndtering etter gjeldende retningslinjer og prosedyrer
  • Bidra til en helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil
  • Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og andre kollegaer
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter samt andre faggrupper
  • Samarbeid med pårørende
  • Håndtere blodprøvetaking og annet medisinsk utstyr
Kvalifikasjoner
  • Autorisert sykepleier
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig. Minimum tilsvarende B2
  • Ansettelsen krever tilfredsstillende politiattest
  • Erfaring fra sykehjem er ønskelig, men ikke et krav
  • Gode datakunnskaper da du blant annet skal dokumentere i elektronisk pasientjournal
Personlige egenskaper
  • Du er positiv, faglig engasjert og pasientorientert
  • Du er ansvarsbevisst, har evne til å jobbe selvstendig og løsningsorientert
  • Du er fleksibel og serviceinnstilt, med god evne til samarbeid og kommunikasjon
  • Du evner å jobbe effektivt, strukturert og vil bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Du vil ha en viktig rolle i det daglige arbeidet gjennom veiledning til andre kollegaer og studenter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • Lønn p.t. kr 411.000-506.400 i 1/1 stilling ut fra en ansiennitetsberegning
  • Ved fast ansettelse utbetales en bonus på 25.000kr til nyutdannede sykepleiere eller sykepleiere som ikke allerede er ansatt i Sandnes kommune mot en bindingstid på 1 år. Bonus justeres etter stillingsstørrelse
  • Vi kan legge til rette for annen stillingsprosent dersom det er ønskelig
  • Vi legger til rette for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
  • Gode velferdsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    03.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3259365
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 20.11.2020