• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    23.09.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3143544
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 09.09.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Åse bo- og aktivitet senter ligger i Åsedalen mellom Ganddal og Sandved.  Senteret er det største sykehjemmet i Sandnes kommune med 3 somatiske avdelinger, 2 skjermede avdelinger og en lindrende avdeling. I samarbeid med pårørende og frivillige  ønsker vi at "Leve hele livet" skal være sentralt i hverdagen til våre pasienter. Avdelingene er for tiden med i et Palliasjonsprosjekt i regi av Lindrende enhet der målet er at "Kunnskap gir trygghet"  

Er du faglig engasjert og opptatt av å levere kvalitet i det du gjør, så har Åse bo- og aktivitetssenter nå ledig 100 % i somatisk avdeling og  50 til 100 % på skjermet avdeling.

Arbeidsoppgaver
  • Sykepleiefaglige oppgaver, observere, planlegge og utføre tiltak, følge opp pasienten
  • Ansvar for at pasienter får nødvendig medisinsk behandling og medikamenthåndtering etter gjeldende retningslinjer og prosedyrer
  • Bidra til helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og resurser
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil
  • Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og andre kollega
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter samt andre faggrupper 
  • Håndtere blodprøve takning og annet medisinsk utstyr 
  • Tett samarbeid med lege på avdeling. (Vi har lege ansatt i 50 % og i 100 % stilling.)
Kvalifikasjoner
  • Autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med høy medisinskfaglig kompetanse 
  • Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig (tilsvarende norskkurs B2)
  • Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
Personlige egenskaper
  • Personlig egenhet blir vektlagt
  • Evne til planlegging og delegering
  • Fleksibel 
  • God kommunikasjon og samarbeidsevner 
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Like en utfordring, engasjert, løsningsorientert og er beslutningsdyktig
  • Evne til å jobbe effektiv og strukturert i et til tider hektisk arbeidsmiljø 
  • Søker etter sykepleier med godt humør og er et positivt innslag i avdelingen 
Vi tilbyr
  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Lønn p.t. kr 410.000 - 505.000 i 1/1 stilling ut fra en ansiennitetsberegning. 
  • Ved fast ansettelse utbetales en bonus på kr 25 000,- til nyutdannede sykepleiere eller sykepleiere som ikke allerede er ansatt i Sandnes kommune mot bindingstid på 1 år. Bonus justeres etter stillingsstørrelse. 
  • Spennende og utfordrende oppgaver
  • Gode velferdsordninger
  • Gode pensjons og forsikringsordninger.
  • Hos oss vil du møte et stort fagmiljø. Der er alltid en kollega på avdeling/eller på huset å utveksle erfaringer med/be om råd fra.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    23.09.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3143544
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 09.09.2020