• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3258157
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 03.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Sykepleier -  100% fast stilling ved Ladegården sykehjem

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Autorisert sykepleier, 100% fast stilling ved skjermet avdeling, post 1 (demenspost)
Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken

Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon.  

Sykehjemmet har ansvar for å yte omsorg og gi gode helsetjenester til beboere med behov for sykehjemsplass. 

Stillingen inngår i turnus med arbeid hver 3. helg. Stillingen inngår i en årsturnusplan fra 1. desember 2020.

For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.

Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper. Skjermet avdeling er inndelt i tre grupper med 10 beboere i hver gruppe.  Avdelingen er spesielt tilrettelagt for beboere med demens.  Post 2 er en langtidsavdeling med 26 plasser.  Postene 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser. 

Sykehjemmet har fokus på faglighet og har et sykepleiefaglig forum. 

Arbeidsoppgaver
  • Variert sykepleie, omsorg og behandling av beboerne ved sykehjemmet. Primærsykepleiesystemet er førende for arbeidet.
  • Våre sykepleiere skal være kjent med sykehjemmets målsettinger og arbeider for å nå målsetningene.
Kvalifikasjoner
  • Stillingen krever sykepleierutdanning med norsk autorisasjon
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk (Tidligere Bergenstesten)
  • Du må ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
  • Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy.
Personlige egenskaper
  • Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger.
  • Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, spesielt de med kognitiv svikt.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Vi tilbyr
  • Lønn ifølge tariff
  • En interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
  • Opplæring og faglig veiledning
  • Fokus på etikk
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3258157
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 03.11.2020