Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillestrøm Kommune

Sykepleier 100% fast stilling

Offentlig forvaltning

Stalsberg BBS avd 1 er en avd med 20 pas. Vi er en liten enhet som er godt bemannet med sykepleiere og helsefagarbeidere. Våre pas har behov for pleie og stell hele døgnet og avd har ansvar for sykepleierdekningen på natt for hele sykehjemmet.. Avd er inndelt i to team med egen fagutviklingssykepleier og teamleder som leder teamene i nært samarbeid med seksjonsleder. Vi er opptatt av at pas og deres pårørende får god oppfølging, og jobber mye med palliasjon i vår avd i tillegg til demens og kognitiv svikt i forskjellig grad. Hvis dette høres interessant ut hører vi gjerne fra deg.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, forsvarlig medikamenthåndtering, legevisitt, samtaler med pårørende med mer.
  • Kartlegge sykepleiebehov, iverksette og evaluere tiltak
  • Utføre sykepleieoppgaver i samråd med gjeldende krav til kvalitet og lovverk
  • Undervisning og veiledning av andre yrkesgrupper, kollegaer, brukere, pårørende, studenter og elever 
  • Sørge for at beboeren opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
  • Sikre god kontakte med og oppfølging av pårørende
  • Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
  • Bruk av fagsystemet Gerica, og sikre dokumentasjon (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
  • Bidra til utvikling og sikring av prosedyrer og rutiner 
  • Bidra til fagutvikling i avdelingen

Kvalifikasjoner:

  • Du har 3-årig sykepleieutdanning, og har norsk autorisasjon som sykepleier
  • Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
  • Du er interessert i geriatri/demens / psykisk helse/palliasjon og har gjerne videreutdanning innenfor noen av disse fagfeltene selvom dette ikke er et absolutt krav.
  • Du interesserer deg for fagutvikling og kvalitet i tjenesten
  • Du har IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel.
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne. Krav om bestått Norskprøve B2, både skriftlig og muntlig.
  • Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse
  • Vi ber om at HPR-nr oppgis i søknadsteksten

Personlige egenskaper:

  • Du er motivert, kreativ, nytenkende og løsningsorientert
  • Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
  • Du må ha evne til å avdekke og imøtekomme individuelle behov hos beboere
  • Du må ha et stort engasjement for eldreomsorg
  • Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med beboere, pårørende og kolleger
  • Du evner å arbeide selvstendig og i team
  • Du er løsnings- og handlingsorientert
  • Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
  • Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
  • En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
  • Opplæring og veiledning
  • Aktivt bedriftsidrettslag
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Lillestrøm kommune har også yrkesskadeforsikring på fritid for sine ansatte
  • Turnus med arbeid hver 4.helg. Vi har heltidskultur hos oss jobber langvakter i helgene.

 

Er du nyutdannet er du også velkommen til å søke stilling hos oss.

Lillestrøm kommune oppfordrer søkere til å legge inn attester og vitnemål når de søker på stilling hos oss, evt så må dokumentasjonen tas med til et evt intervju