• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    24.10.2021
  • Sted:
    SANDNES
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    SANDNES
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4147362
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune

Sykepleier 100 % fast, somatisk sykehjem

Sandnes kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Liker du å bidra til at pasienten får en god dag og opplever gylne øyeblikk?
Trives du i et hektisk miljø der alle yter sitt beste for at pasientene skal ha det bra?
Liker du å jobbe i et team med god kompetanse?

Vi har mange spennende og utfordrende oppgaver for deg som ønsker å jobbe innen eldreomsorg, og vi leter nå etter deg som er engasjert og positiv til å jobbe med eldre mennesker med sammensatte behov.

I Sykehjem Øst blir du en del av et fagmiljø med høy kompetanse, der vi vektlegger trivsel, kvalitet og samarbeid. Vi er opptatt av kompetanseutvikling og arbeider aktivt for å skape et godt arbeidsmiljø for våre ansatte.

Rød avdeling er en somatisk sykehjemsavdeling med 21 pasienter. Når vi får deg med på laget så har vi igjen full sykepleierdekning. 

Stillingen er fast 100 % f.t.  på rød avdeling. Arbeid D/A og 3. hver helg. 

Vi ønsker deg velkommen som søker hos oss og gleder oss til å møte deg!

Arbeidsoppgaver:

  • Sykepleiefaglig ansvar i avdelingen.
  • Utføring av nødvendige sykepleietiltak og prosedyrer.
  • Veilede og undervise pasienter, pårørende, helsepersonell og studenter/elever.
  • Samarbeid med pasienter, pårørende, lege og andre samarbeidspartnere.
  • Ansvar for at pasientene får nødvendig medisinsk behandling.
  • Sikre dokumentasjon iht. lovverk og interne rutiner.
  • Gi helhetlig pleie og omsorg relatert til vår pasientgruppe.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B2)
  • Gode digitale ferdigheter
  • Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsbevisst, selvstendig og evne til å ta beslutninger basert på faglig kompetanse. 
  • Fleksibel og serviceinnstilt med god evne til samarbeid og kommunikasjon.
  • Jobbe effektivt, strukturert og bidra til et godt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr:

  • Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn.
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Vi legger til rette for ønsket stillingsprosent om ønskelig, gjerne oppgi hvilken stillingsprosent du ønsker deg i søknaden.
  • Hjem-jobb-hjem
  • Rekrutteringstillegg
 
  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    24.10.2021
  • Sted:
    SANDNES
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    SANDNES
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4147362
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune