Detaljer

  • Bedrift
    Rana kommune
  • Søknadsfrist
    09.02.2020
  • Sted:
    MO I RANA
  • Stillingsfunksjon:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    NORDLAND
  • Arbeidssted:
    MO I RANA
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2440396
  • Se her for andre jobber fra Rana kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sykepleier 1 m/stedfortrederfunksjon, Gruben sykehjem avd. 3 (2020/021)

Fagområdet institusjon

Kommunen sine helse og omsorgstjenester er delt inn i funksjoner. Institusjonstjenesten har ansvar for sykehjemstjenester, korttidsplasser og sentralkjøkken. Hjemmebasert tjeneste har ansvar for all omsorg i hjemmene og i omsorgsboligene. Miljøterapeutisk avdeling har ansvar for tjenester til funksjonshemmede. Tjenestetildelingen foregår i et felles tildelingskontor.

I helse og omsorgsavdelingen er det ved Gruben sykehjem avd. 3, ledig:

  • 100% fast stilling som sykepleier 1, med stedfortrederfunksjon, fra 01.04.2020.
  • Ved intern omrokkering kan det bli ledig 100% stilling som sykepleier

Gruben sykehjem avd. 3 har 25 beboere. Alle plassene er for personer med demens og er delt inn i 3 enheter avdelinger. Vi har mange spennende faglige utfordringer og driver aktivt med utvikling av fagkompetanse på tvers av yrkesgruppene. Vi stiller høye krav til kvalitet på tjenesten og har alltid beboeren i fokus.

Vi søker selvstendige personer som er brukerorientert, ansvarsfull, stolt, tydelig og arbeidsglad

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Sykepleierstudenter som er ferdig utdannet våren 2020 oppfordres til å søke. En evt. tilsetting skjer da med forbehold om godkjent utdanning og autorisasjon
  • Kunnskap / beherske data som verktøy
  • Må beherske norsk muntlig og skriftlig tilstrekkelig til å utøve yrket forsvarlig.
  • Erfaring/utdanning innenfor geriatri er en fordel, men ikke et krav
  • Erfaring fra jobb med administrative oppgaver og turnusteknisk kjennskap er en fordel.
  • Gyldig politiattest, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Personlig egnethet:

  • Du er løsningsorientert, handlekraftig og faglig sterk
  • Du trives i møtet med pasienter og pårørende
  • Interesse og kompetanse om veiledning, motivering og opplæring
  • Evne til å ta ansvar, jobbe selvstendig og strukturert
  • Du er en bidragsyter til samhandling og et godt arbeidsmiljø.  

Personlig egnethet som sykepleier 1, vil bli vektlagt

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Kjennskap til omsorgsavdelingens elektroniske dokumentasjons verktøy PROFIL
  • Grunnleggende kjennskap til internkontroll v/ legemiddelhåndtering, medisinbank, minvakt og primærkontaktarbeid

Vi kan tilby:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Internundervisninger og faglig oppdatering
  • Godt arbeidsmiljø

Arbeidstid: Dagtid

Ved evt. intern omrokkering kan det bli ledig annen stilling av samme type. Oppgi nåværende ansettelsesforhold og stillingsstørrelse.

De to siste referanser må oppgis. Aktuelle søkere kan påregne å bli innkalt til intervju.

Stillingskode og lønn fastsettes på grunnlag av utdanning, lønnsansiennitet og intern lønnsstruktur. Lønnsansiennitet beregnes ut fra vitnemål og attester, som leveres ved jobbintervju.  Det gis tillegg for relevant tilleggs-/videreutdanning.

Ved krav om gyldig politiattest skal denne fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling. Stillingen tilbys under forutsetning av at attesten ikke viser anmerkninger som enten fører til utelukkelse fra ansettelse, eller at søker finnes uegnet etter Rana kommunes vurderinger.

Flytteutgifter kan dekkes etter eget reglement. Kommunen disponerer noen øremerkede barnehageplasser.

Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til avdelingssykepleier Hanne Åsheim, tlf.: 75146746 eller e-post: hanne.asheim@rana.kommune.no

Søknad skal sendes via elektronisk søknadskjema, se link på denne side.

Søknadsfrist: 09.02.2020