• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    21.04.2021
  • Sted:
    GJETTUM
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJETTUM
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3703081
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune

Sykehjemslege

Bærum kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mariehaven er et moderne og relativt nytt sykehjem som ligger i flotte omgivelser på Gjettum. 
Sykehjemmet har 72 beboere fordelt på 2 avdelinger.
1.etg. er en avdeling for demente med forsterket skjermet enhet. 2.etg. er en somatisk avdeling. Hver avdeling har 36 beboere fordelt på 4 enheter med 9 beboere.

Sykehjemmet har egen kafe for alle som ønsker å besøke oss og et rikt og spennende kulturtilbud for våre beboere. For tiden er dette tilbudet dessverre stengt eller svært begrenset på grunn av pandemien.

Vi har parkeringsmuligheter for deg som har behov for å kjøre bil og ellers gode kommunikasjonsmuligheter fra Sandvika.

Vil du vite mer om Mariehaven sykehjem:  https://www.baerum.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/sykehjem-bo-og-behandlingssenter/mariehaven-sykehjem/

Vil du se vår offisielle Facebookside Mariehaven sykehjem, Bærum kommune: https://www.facebook.com/Mariehaven-sykehjem-1690447827938415

Til demensavdelingen søker vi deg som liker en hektisk og krevende hverdag sammen med dyktig fagpersonell. 

Arbeidsoppgaver:

  • Klinisk oppfølging og behandling av pasienter
  • Bidra til kvalitetssikring og utvikling av tjenesten
  • Bidra til internundervisning
  • Samarbeide med annet helsepersonell og spesialisthelsetjenesten
  • Samarbeide med pårørende

Kvalifikasjoner:

  • Lege med norsk autorisasjon. HPR-nr. registreres i CV
  • Spesialist i allmennmedisin eller annen relevant spesialitet, eventuelt under spesialisering
  • Relevant erfaring fra alderspsykiatri er ønskelig
  • Kompetanse innen geriatri og palliasjon er ønskelig
  • Datakunnskap, erfaring med elektronisk dokumentasjon
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått Norskprøve C1

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Fleksibel, positiv og evner å se den enkelte

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Fagforum for sykehjemsleger i kommunen
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend 

 Annet

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 
  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    21.04.2021
  • Sted:
    GJETTUM
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJETTUM
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3703081
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune