• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5036, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5337279
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 31.08.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Stoltzen bosenter søker etter helsefagarbeider i 100% fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Behandling, bo og ressursveiledning (BBR) ble opprettet som en resultatenhet under Etat for psykisk helse og rustjenester 1.mars 2020. Enheten består av 140 årsverk, med ca 330 ansatte fordelt på 8 bosenter og en administrasjon. Alle bosenter i enheten arbeider ut fra en recoveryorientert tilnærming. Å møte brukernes individuelle behov på en faglig god måte er sentrale mål for tjenesteytingen.

Bosenteret gir heldøgns botilbud til mennesker med rus- og psykiske helseutfordringer. Stoltzen bosenter har 14,8 årsverk og 12 beboere. Vi kan tilby et variert fagmiljø bestående av vernepleiere, sykepleiere, helsefagarbeidere, hjelpepleiere, assistenter, kokk og avdelingsleder. I bosenteret arbeider vi etter et recoveryperspektiv for å opprettholde og videreutvikle ADL-funksjonene hos den enkelte. De skal få hjelp til å ta i bruk egne ressurser som skal bidra til symptommestring, vekst og utvikling.

Stillingen innebærer en kombinert turnus med døgnvakter og langvakter på 12,5 timer, med arbeid hver 4.helg. Det kan bli endringer i turnus i 2024.

Kvalifikasjoner:

 

  • Helsefagarbeider/hjelpepleier med autorisasjon
  • Det er ønskelig med videreutdanning i psykisk helse- og rusarbeid
  • Relevant erfaring fra fagfeltet somatikk, psykiatri og rus. 
  • Erfaring fra både 1. og 2. linje tjenesten er ønskelig.
  • Norskkunnskaper tilsvarende Bergenstesten.
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Generell god IKT-kompetanse. Ønskelig med kjennskap til aktuelle fagsystemer
  • Krav om politiattest ved tilbud om stilling.
  • Førerkort klasse B.  

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig
  • Positiv og løsningsorientert
  • God fleksibel samhandlingsevne
  • Evne til å arbeide i team
  • Lojal
  • Høy endringskapasitet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:


  • God pensjonsordning
  • Ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA)
  • Lønn etter gjeldende avtaler
  • Veiledning
  • En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5036, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5337279
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 31.08.2023