• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5046095
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 04.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Senja kommune

Spesialsykepleier/sykepleier og Vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tjenesten for Psykisk Helse og Rus søker Spesialsykepleier/sykepleier i 100 % stilling og Vernepleier i 100 % stilling i heldøgns helse og omsorgstilbud. Arbeidssted er ved Fristad Boenhet. Stillingen er i turnus med arbeid hver 3 helg. 

Rus og psykisk helsetjeneste i Senja kommune gir tjenester, råd og veiledning til innbyggere med rus og psykiske helseplager.

Tjenestetilbudet er delt opp i fem avdelinger: 

  • Fristad boenhet   

  • Gibostad bofellesskap 

  • Oppfølgingstjeneste  

  • Mottaksteamet 

  • Finnsnes dagsenter 

Fristad Boenhet skal gi tjenester til pasienter med vedtak om heldøgns helse- og omsorgstjenester. Avdelingen er organisatorisk underlagt Hjemmebasert omsorg og har avdelingsleder i boligen. Ansatte i boligen har oppfølgingsansvar for 8 pasienter som bor i boligens leiligheter. I tillegg leverer avdelingen tjenester etter vedtak til hjemmeboende. Psykisk helse og rustjenesten skal med høy faglighet og forsvarlighet bidra til trygghet og livskvalitet for mennesker med rusavhengighet og/eller psykiske lidelser

Arbeidsoppgaver 

  • Målrettet miljøterapeutisk arbeid opp mot pasienter som fokuserer på samspillet og tilrettelegging av miljø og omgivelsene. Vi bistår pasientene med å ta vare på deres ressurser og ønsker i hverdagen, og hjelper også til der deres ressurser ikke strekker til. 

  • Tverrfaglig samarbeid med blant annet fastlege, tannlege, spesialisthelsetjenesten og NAV m.fl. 

  • Samarbeid med pårørende og sosialt nettverk 

  • Dokumentasjonsarbeid – vi bruker Profil som journalsystem 

Kvalifikasjoner 

  • Norsk autorisasjon som Sykepleier/Vernepleier 

  • Ønskelig med videreutdanning i Psykisk Helsearbeid

  • Førerkort klasse B 

  • Gode skriftlige og muntlige formidlings og kommunikasjonsevner 

  • Beherske digitale verktøy 

  • Erfaring fra fagfelt/relevant erfaring fra miljøarbeid med utfordrende pasienter 

  • Det kreves alminnelig god helse da arbeidet med personer med særskilte behov kan være både psykisk og fysisk krevende 

  • Evne til å arbeide i team med andre ansatte/leder for å fremme et godt samarbeid rundt tilbudet til brukere 

 Personlige egenskaper: 

  • Bidra til et godt arbeidsmiljø  

  • Gode samarbeidsevner 

  • Engasjert og faglig interessert 

  • Du må like å jobbe med mennesker med særskilte behov 

  • Du må tåle å stå i utfordrende situasjoner 

  • Være nøyaktig og selvstendig 

  • Du må kunne sette grenser, jobbe strukturert og målrettet, og tilpasse krav ut fra pasientenes funksjonsevne 

  • Evne til helhetstenking og se muligheter innenfor gitte rammer 

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi kan tilby:

  • En spennende arbeidsplass, variert og utfordrende arbeidsoppgaver 

  • Faglige utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring 

  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere 

  • En kommune i stor utvikling 

  • Gode pensjonsordninger i KLP 

 

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelse skjer etter kommunenes vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som kommer frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning. 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søker bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. 

Aktuell søker vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis. Stillingene er ledig og oppstart etter avtale med avdelingsleder. 

 

Kontakter - For mer informasjon ta kontakt med: 

Avdelingsleder Linda Losvik tlf 90 28 32 17 linda.losvik@senja.kommune.no 

Virksomhetsleder Lisa M.Estensen tlf 41 55 63 18 lisa.mari.estensen@senja.kommune.no 

 

Søkes via easycruit.com. Søknad vi a e-post eller post godtas ikke.  

CV legges ved søknad, og kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert. 

 

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5046095
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 04.03.2023