• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    10.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5737924
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 25.05.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Spesialrådgiver IKT

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med å utvikle fremtidens digitale bygg for Bærum Kommune?

Bærum kommune Eiendom har med sine ca. 330 ansatte ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Eiendom forvalter ca 1.000.000 m2 og har et investeringsbudsjett på ca 1,5-2 mrd. årlig. Vi har høye ambisjoner om at våre bygg skal være klimakloke og bygges/driftes kostnadseffektivt.

Digitale komponenter blir en stadig større og viktigere del av moderne bygg. Det er en av nøkkelen for fremtidsrettet drift/bruk av bygg, men også et potensielt sårbart angrepspunkt.

Avdeling «Digitalisering og Sikkerhet» er en del av «Byggkompetanse og Utvikling» i Bærum kommune Eiendom og har det overordnede faglige ansvaret for blant annet automasjon, digitalisering, elektro, brann, sikkerhet og beredskap. Vi ønsker nå å styrke laget med en spesialrådgiver innen IKT.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå innen IT/IKT eller tilsvarende. Fagbrev og lang erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Relevant erfaring innen forskjellige IT-systemer for bygg
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Kjennskap til offentlige anskaffelser er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig. Trives med å ha en pådriverrolle og igangsetter og gjennomfører aktiviteter på eget initiativ
  • Løsningsorientert. Søker nye perspektiver og ideer for å forbedre ytelse og stimulere til nytenkning
  • Helhetstenkende. Ser det store bildet og tar bredere hensyn i betraktning
  • Gjennomføringskraft. Tilpasser atferd raskt og effektivt for å nå mål, overvinne motgang, eller løse en utfordring
  • Tillitsskapende. Etablerer troverdighet; møter utfordringer på en overbevisende måte, og formidler energi i interaksjoner med andre
  • Strukturert. Legger systematiske planer og har kontroll på gjennomføringer

Vi tilbyr:

Foruten viktige og samfunnsnyttige oppgaver, får du følgende i denne rollen:

  • Nye flotte lokaler med hyggelig kantine, sentralt beliggende i Sandvika
  • Treningsfasiliteter gjennom bedriftsidrettslaget
  • Sykkelparkering og fine garderobefasiliteter
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
  • Utviklingsmuligheter hos en av Norges største eiendomsvirksomheter
  • Aktivitetsbasert kontorer med mulighet for fleksibelt arbeidssted
  • Fleksitidsordning
  • Elbil-pool og elsykler
  • Lønn etter avtale
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    10.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5737924
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 25.05.2024