Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6325127Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Spesialkonsulent / rådgiver
Offentlig forvaltning
Er du en innovativ pådriver for endring i helsetjenestene? Da søker du jobb hos oss i innovasjonshub!
Vi søker nå en engasjert og fremtidsrettet medarbeider som ønsker å bidra til utvikling og implementering av teknologi i den kommunale helse- og omsorgstjenesten.
Hos oss får du en viktig rolle i Teknologiløftet, vår helhetlige satsning på digital teknologi i helsetjenestene. Her jobber vi for å realisere målet om å ta i bruk smarte løsninger, kunstig intelligens og datadrevne verktøy.
Du vil være en sentral aktør i kommunens innovasjonsarbeid, og samarbeide med næringsliv og akademia for å realisere potensialet som ligger i digitale løsninger i helse og mestring.
Stillingen inngår i Avdeling samhandling og respons, som arbeider på tvers av tjenesteområdene, og gir deg mulighet til å påvirke hvordan teknologi brukes til både brukere og ansattes beste.
Kvalifikasjoner:
- Helsefaglig utdanning på minimum bachelor-nivå
- Videreutdanning innen velferdsteknologi/annen relevant videreutdanning er ønskelig
- Erfaring med velferdsteknologi og digitale løsninger innen helse
- Erfaring som prosjektleder og/eller sertifisering innen prosjektledelse er ønskelig
- Erfaring og/eller god kjennskap til kommunehelsetjenester
- Erfaring fra å drive endringsprosesser er ønskelig
- God digital forståelse og evne til å sette deg inn i nye systemer
- Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
- Erfaring med veiledning, formidling og presentasjoner
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst og selvstendig
- Strukturert og utviklingsorientert
- Evne til å håndtere og drive utviklingsprosesser på tvers av enheter
- Evne til å håndtere motstand i endringsarbeid
- Du motiverer og inspirerer dine kolleger i hele organisasjonen
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Engasjert og motivert for å skape fremtidsrettede løsninger i helsefeltet
- Innovativ og løsnoingsorientert
- Trygg på å utfordre det etablerte
- Evne til å håndtere en krevende hverdag med til tider høyt tempo
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtale og utdanningsnivå
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6325127Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune