Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
20.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4998423Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 07.02.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Spesialkonsulent økonomi og administrasjon
Offentlig forvaltning
Hjelpemiddelformidlingen Oslo kommune har ansvar for den kommunale delen av hjelpemiddelkjeden. Oppgavene består av transport, montering og reparasjon av hjelpemidler finansiert av NAV. Videre har vi utlån av kommunale korttidshjelpemidler, og ergoterapeuter som gjør vurdering av enkle hjelpemiddelbehov av varig karakter.
Det er til sammen 46 ansatte her, vi holder til på Økern, og er administrativt en del av Bydel Bjerke. Alle ansatte skal sette seg inn i og følge opp Oslo kommunes verdigrunnlag, etiske regler, og prinsipper for godt medarbeiderskap. Vi har fokus på god brukerservice ovenfor en variert brukergruppe.
Vi søker nå en person med bakgrunn fra økonomifag, med kompetanse på økonomi, fakturabehandling og kontraktsoppfølging, som også skal ivareta løpende innkjøp og praktiske forhold rundt drift av tjenestestedet.
Arbeidsoppgaver:
Du vil ha ansvar for å utføre oppgaver etter gitte fullmakter innenfor gjeldende lover, forskrifter og regelverk i Oslo kommune, og det er en selvfølge her at alle bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Stillingen skal ivareta følgende arbeids- og ansvarsområder:
Fakturakontroll og -behandling i økonomisystemet Agresso, samt framskaffe tallmateriale fra økonomisystemet i forbindelse med rapporteringer og utviklingsarbeid
Administrasjon av diverse systemer i forbindelse med tjenestestedets biler (Easypark, Framtind service, ladebrikker, etc) i samarbeid med seksjonsleder logistikk
Oppfølging av serviceavtaler på maskiner og installasjoner, og ivaretakelse av kontakt med huseier i forbindelse med driftsspørsmål
Bidra til god internkontroll ved å delta i vernerunder og å ivareta opprettelse og vedlikehold av rutiner i kvalitetssystemet EQS
Oppgaver i forbindelse med miljørapportering
Behandle felles e-poster, innkjøp av rekvisita og annet forbruksmateriell.
Utstede kort og vedlikeholde adgangskontroll samt informasjonsskjerm. Bidra der driften krever det ved fravær, som for eksempel betjening av sentralbord og annen løpende publikumskontakt under ferieavvikling og andre fravær.
Kvalifikasjoner:
Bachelor med økonomibakgrunn Søker bør ha førerkort klasse B, men det er ikke et krav.
Norsk skriftlig og muntlig tilsvarende C1
Digital kompetanse
Kjennskap til bruk av datasystemer som for eksempel Agresso er en forutsetning, kjennskap til andre systemer som Gat og Outlook er en fordel.
Personlige egenskaper:
I denne stillingen ser vi for oss at du er ryddig og tar egne initiativ, du har stor abeidskapasitet og et godt humør
Du er både strukturert og fleksibel, du er tålmodig og resultatorientert, og har god gjennomføringsevne
Det er videre viktig at du har solid digital kompetanse, og at du har erfaring med å jobbe systematisk og administrativt på PC
Du er pålitelig og liker å jobbe med tall og systemer, og du liker å jobbe i team og ønsker å være med på å skape et godt og velfungerende arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr:
Et meningsfylt arbeid på et tjenestested i utvikling
Fleksibel arbeidstid
Et raust og godt arbeidsmiljø
Inkluderende Arbeidsliv (IA-bedrift)
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Stillingen lønnes som spesialkonsulent i l.tr. 38-40, avhengig av kompetanse og tidligere erfaring
Oslo kommunes pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
20.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4998423Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 07.02.2023