• Företag
    Gjemnes kommune
  • Ansökningstiden
    25.12.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5460204
  • Se här för andra jobb från Gjemnes kommune
  • Uppdaterad 30.11.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Gjemnes kommune

Spesialkonsulent økonomi

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Spesialkonsulent økonomi


I Sentraladministrasjonen er det fra 1. mars 2024 ledig 100% fast stilling som spesialkonsulent økonomi. Vi søker deg som har gjennomføringskraft, tar ansvar, tenker innovativt og finner løsninger.

Stillingen rapporterer til økonomisjef.

Økonomiseksjonen ligger i sentraladministrasjon og består av økonomisjef, to økonomikonsulenter og lønningsrådgiver. Økonomi seksjonen i Gjemnes kommune jobber for å være ledende innenfor innovativ økonomistyring. Vi leter nå etter en ny økonom til vårt team.

 

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2780 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer.

Gjemnes kommune ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv til alle årstider. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Avstemming
  • Utfakturering
  • Fakturabehandling
  • Oppfølging og saksbehandling kommunale gebyr og eiendomsskatt
  • Delvis økonomisk rådgiving til enhetene
  • I samarbeid med økonomisjef, videreutvikle innovative løsninger for økonomistyring

 

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med økonomiutdannelse fra høgskole eller universitet på minimum bachelor. Meget god realkompetanse kan kompensere for utdannelse
  • Erfaring med bruk av økonomistyringssystemer
  • Erfaring med bruk av systemer for kommunalteknisk forvaltning
  • Ønskelig med relevant arbeidserfaring innen kommunalteknisk og økonomistyring
  • Beherske norsk språk skriftlig og muntlig

 

Egenskaper:

  • Løsningsorientert
  • Gode samarbeidsevner
  • Tydelige og gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig.
  • Kan arbeide selvstendig
  • Personlige egenskaper/egnethet vil bli vektlagt


Vi tilbyr:

  • Gunstig pensjonsordning i KLP
  • Fleksible arbeidstidsordninger
  • Lønn etter tariff
  • Startlån som finansieringsgrunnlag for boligkjøp/ boligbygging i kommunen med mulighet for nedbetalingstid inntil 50 år


Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Tiltredelse 1. mars 2024 eller etter avtale.

 

  • Företag
    Gjemnes kommune
  • Ansökningstiden
    25.12.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5460204
  • Se här för andra jobb från Gjemnes kommune
  • Uppdaterad 30.11.2023