Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
25.12.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5460204Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
- Oppdatert 30.11.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjemnes kommune
Spesialkonsulent økonomi
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Spesialkonsulent økonomi
I Sentraladministrasjonen er det fra 1. mars 2024 ledig 100% fast stilling som spesialkonsulent økonomi. Vi søker deg som har gjennomføringskraft, tar ansvar, tenker innovativt og finner løsninger.
Stillingen rapporterer til økonomisjef.
Økonomiseksjonen ligger i sentraladministrasjon og består av økonomisjef, to økonomikonsulenter og lønningsrådgiver. Økonomi seksjonen i Gjemnes kommune jobber for å være ledende innenfor innovativ økonomistyring. Vi leter nå etter en ny økonom til vårt team.
Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2780 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer.
Gjemnes kommune ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv til alle årstider.
Arbeidsoppgaver:
- Avstemming
- Utfakturering
- Fakturabehandling
- Oppfølging og saksbehandling kommunale gebyr og eiendomsskatt
- Delvis økonomisk rådgiving til enhetene
- I samarbeid med økonomisjef, videreutvikle innovative løsninger for økonomistyring
Kvalifikasjoner:
- Ønskelig med økonomiutdannelse fra høgskole eller universitet på minimum bachelor. Meget god realkompetanse kan kompensere for utdannelse
- Erfaring med bruk av økonomistyringssystemer
- Erfaring med bruk av systemer for kommunalteknisk forvaltning
- Ønskelig med relevant arbeidserfaring innen kommunalteknisk og økonomistyring
- Beherske norsk språk skriftlig og muntlig
Egenskaper:
- Løsningsorientert
- Gode samarbeidsevner
- Tydelige og gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig.
- Kan arbeide selvstendig
- Personlige egenskaper/egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Gunstig pensjonsordning i KLP
- Fleksible arbeidstidsordninger
- Lønn etter tariff
- Startlån som finansieringsgrunnlag for boligkjøp/ boligbygging i kommunen med mulighet for nedbetalingstid inntil 50 år
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Tiltredelse 1. mars 2024 eller etter avtale.
Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
25.12.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5460204Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
- Oppdatert 30.11.2023