• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    25.07.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0485, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3949197
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 14.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Spesialkonsulent - Lønn

Offentlige tjenester og forvaltning

Har du lyst til å være med å starte opp lønnsseksjon i Bydel Sagene?

Vi søker etter dyktig medarbeider med solid erfaring fra lønnsarbeid i Oslo kommune. Lønnsseksjonen skal ha ansvaret for utbetaling av lønn til arbeidstakere og oppdragstakere i bydelen, samt oppfølging av fravær og refusjoner. Lønnsseksjonen har i tillegg ansvar for generell saksbehandling innen lønn og personal/HR.
Stillingen som spesialkonsulent rapporterer til leder for lønnsseksjonen som er organisert under avdeling HR. 

Arbeidsoppgaver:

Registrering av lønn og fravær i lønnssystemet
Kvalitetssikring og kontroll av lønn, ferie og fravær
Oppfølging av refusjoner
Avstemming, årsavslutning
Arkivering
Saksbehandling av saker innenfor lønn og personal, så som arbeidsavtaler, permisjoner, for mye utbetalt, lønnskrav, tjenestebevis, pensjon, m.m.
Yte service, gi råd, veiledning i turnusplanlegging, opplæring og brukerstøtte for bydelens ansatte.
Andre oppgaver innenfor HR/administrasjonens arbeidsområde kan bli tillagt

Kvalifikasjoner:

Følgende kvalifikasjoner kreves:

Minimum tre års erfaring fra lønnsarbeid i Oslo kommune
Utdanning fra Høyskole/universitet innen relevante økonomisk-/administrative fag
Erfaring med Unit4 Agresso HR-system, GAT og Arkivsystem
God kjennskap til lov- og avtaleverk på lønnsområdet
Generelt gode IKT-ferdigheter 

Personlige egenskaper:

Serviceorientert
Fleksibel
Gode samarbeidsevner
Gode kommunikasjonsferdigheter - skriftlig og muntlig
Strukturert
Nøyaktig  
Selvstendig
Ansvarsbevisst
God tallforståelse
God systemforståelse, evne til å sette seg raskt inn i nye ting
Liker høyt arbeidstempo og overholder tidsfrister                                                                                                                                                                                                          Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

Dyktige medarbeidere og et hyggelig arbeidsmiljø i bydelens administrasjon                                                                                                                                                              Fleksibel arbeidstid
Sentral beliggenhet midt på Storo med umiddelbar nærhet til offentlig kommunikasjon
Nye moderne lokaler, tilgang til trivelig kantine og treningsrom
Gode pensjons- og forsikringsordninger i Oslo Pensjonsforsikring AS                                                                                                                                                                        Lønnstrinn 47, for spesielt kvalifiserte kan høyere lønn vurderes

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    25.07.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0485, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3949197
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 14.07.2021