Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
07.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0157, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
6071773Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Oslo kommune
Spesialkonsulent HR
Offentlig forvaltning
Vil du jobbe med HR, IA-/HMS-arbeid, kultur, organisasjons- og kompetanseutvikling i Sykehjemsetaten?
HR er en avdeling med 10 medarbeidere som ledes av HR-direktør. Avdelingen jobber med ulike oppgaver innen rekruttering, lederutvikling, jus, sykefravær, IA-/HMS-arbeid, forvaltning, kompetanseutvikling, lærlinger, studenter mm. Det er flere medarbeidere i avdelingen som allerede jobber særskilt med kultur, organisasjons- og kompetanseutvikling.
Vi har tett samarbeid med andre fagavdelinger i administrasjonen i Nedre Slottsgate 3, og med andre etater i Oslo kommune.
Sykehjemsetaten i Oslo kommune er en av landets største driftere av sykehjem og helsehus, og jobber daglig med å utvikle tjenesten til beste for våre beboere og pasienter. Sykehjemsetaten skal gi personer med behov for heldøgns pleie, rehabilitering og omsorg et best mulig tilbud innenfor de vedtatte politiske, økonomiske og administrative rammer i Oslo kommune.
Sykehjemsetaten er opptatt av å utvikle eldreomsorgen og å være en god læringsarena for alle ansatte. Vi satser også på kultur, organisasjons- og kompetanseutvikling for alle våre medarbeidere.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning, fortrinnsvis på masternivå, innen relevant fagområde (pedagogikk, organisasjon og ledelse, HR-fag eller liknende). Relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet
- Erfaring med systematisk kompetanse- og organisasjonsutvikling i større kunnskapsorganisasjoner
- Erfaring fra IA-/HMS-arbeid
- Ønskelig med erfaring fra HR-området
- Kjennskap til kommunikasjon og interaksjon på digitale plattformer
- Erfaring med endringsprosesser og prosjektarbeid
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk nivå C1, under hele ansettelsen
Personlige egenskaper:
- Du jobber strukturert og selvstendig, og er opptatt av kvalitet i dine leveranser
- Du har en utviklingsorientert tilnærming, og du liker å ta initiativ til å finne løsninger og svar på faglige spørsmål
- Du har god organisasjonsforståelse og gode samarbeidsevner
- Du har høy serviceinnstilling og evne til å bygge relasjoner
- Du evner både å tenke strategisk og arbeide praktisk
- Personlig egnethet vil kunne tillegges avgjørende vekt
Vi tilbyr:
- Godt arbeids- og faglig miljø
- Mulighet for hjemmekontor
- Fleksitid
- Sentral beliggenhet med kort vei til kollektivtransport. Kantine, treningsrom og sykkelparkering i bakgården.
- Gode lønns-, pensjons- og forsikringsvilkår i henhold til Oslo kommunes tariffavtale
- Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd.
- Stipend til studier og kurs for ansatte i Oslo kommune. OU-fondets stipendordning skal stimulere ansatte til å søke ny kunnskap og utvikle sin kompetanse. Alle ansatte i Oslo kommune kan søke om stipend til opplæring eller utvikling som er relevant for kommunen.
- Informasjon om Sykehjemsetaten: https://www.oslo.kommune.no/etater-foretak-og-ombud/sykehjemsetaten
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
07.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0157, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
6071773Se her for andre jobber fra Oslo kommune
-
Vil du bli vår nye administrasjonssjef?
Oslo kommune
OSLO -
Sykepleier, helsefagarbeider, studenter
Oslo kommune
OSLO -
Leder Innovasjon og samskaping
Sør-Odal kommune
SKARNES -
Personalkonsulent – rekruttering og kompetanseutvikling - fast 100% stilling
Sunndal kommune
SUNNDALSØRA -
Logoped
Oslo kommune
OSLO