Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
03.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5853886Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 22.08.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Spesialkonsulent Aktiv fritid
Offentlig forvaltning
Aktiv fritid har som hovedoppdrag å gjøre det mulig for innbyggere med bistandsbehov å ha et sosialt liv og gode opplevelser på kultur- og fritidsarenaen. Vår primærmålgruppe er personer med vedtak om støttekontakt fra Tjenestetorget for voksne eller fra Tjenestetorg barn, unge og familier. Vi søker nå etter en spesialkonsulent i 100% fast stilling.
Som ansatt i Aktiv fritid vil du få mulighet til å jobbe tett både med ansatte og tjenestemottakere i Lillestrøm kommune. Du vil jobbe i et faglig sterkt administrativt team, med fleksibel arbeidstid. Vi er på jakt etter en dyktig og kreativ konsulent, som er en god relasjonsbygger og som har et øye for tjenestemottakernes behov.
Tjenesten er plassert i avdeling Fritid og idrett, under kommunalområde Kultur. Arbeidssted er for tiden på rådhuset i Lillestrøm.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor innenfor relevant fagområde.
- Kunnskap og erfaring med personer med bistandsbehov.
- Fordel med kunnskap og erfaring fra saksbehandling på kommunalt nivå.
- God digital kompetanse og forståelse.
- God norsk skriftlig og muntlig formidlingsevne.
- Krav om gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse.
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper:
- Initiativrik og tar ansvar innenfor tjenestens omfang.
- Nøyaktig og setter av tid til rapportering.
- God formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- Stor arbeidskapasitet og høy gjennomføringsevne.
- Evne til å skape gode relasjoner og nettverk.
- Personlig egnethet vektlegges i stor grad.
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid.
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer.
- Fleksibel arbeidstid.
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales.
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtale.
Lønn blir fastsatt etter reglene i hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
03.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5853886Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 22.08.2024