• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    15.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0653, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5801219
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 01.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Spesialkonsulent

Offentlig forvaltning

Koordinerende enhet er en av fire enheter i Avdeling mestring og helse og er bydelens «en vei inn» for helse- og omsorgstjenester. Raske avklaringer av behov og eventuell videreformidling i tjenestekjeden gjøres i enheten. Team forvaltning gjør vurderinger av helsetjenester til barn og unge med funksjonsnedsettelser. Vi er et tverrfaglig team med 10 ansatte i ulike roller. Team forvaltning utfører saksbehandling av brukerstyrt personlig assistanse, støttekontakt, omsorgsstønad, praktisk bistand og opplæring, dagsenter, avlastning, veiledningstjenester til foresatte, barnebolig, trygghetsalarm og TT-kort. 
Bydel Gamle Oslo har som strategi at vi skal tilby helhetlige og tilgjengelige tjenester til våre innbyggere. Vi søker deg som engasjeres av det å være med på å utvikle et forsvarlig og rettferdig tjenestetilbud til de som trenger helse- og omsorgstjenester i bydelen. Vi i team forvaltning trenger en saksbehandler som er effektiv, selvstendig, som kan holde oversikt og som kan samhandle med interne og eksterne samarbeidspartnere. Vi søker deg som kan tenke løsningsorientert i møtet med mennesker i krise, som jobber kunnskapsbasert og som tenker helhetlig i forhold til rammer, lovverk og prioriteringer. 

Kvalifikasjoner:

Relevant utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis vernepleier eller sykepleier 

Erfaring fra arbeid med personer med funksjonsnedsettelse 

Kunnskap om lover, forskrifter, faglige retningslinjer og veiledere som regulerer forvaltning og tjenester innen fagområdet 

Fortrinnsvis kompetanse og erfaring med forvaltning/ saksbehandling innen fagområdet 

Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne 

Erfaring med veiledning av brukere, pårørende og medarbeidere innen fagområdet 

Kunnskap om kommunale strategier og prioriteringer
 

Personlige egenskaper:

Du liker å jobbe i team, deler din kunnskap med dine kolleger, og er god til å nyttiggjøre deg andres kompetanse til beste for fellesskapet. 

Du må være trygg på deg selv, da hverdagen kan være tøff der en jobber etter politiske vedtatte rammer, forventninger fra brukere og pårørende, tilsynsmyndigheter og ledelse. Du må kunne jobbe selvstendig, være strukturert og ansvarsbevisst, samtidig fungere i et team med kollegaer som er avhengig av tett samarbeid.

Du må ha god evne til relasjonsbygging i møtet med brukere, pårørende og kolleger.
 

Vi tilbyr:

Godt arbeidsmiljø
Lønnsplassering i lønnstrinn 42 (kr 673 500,- pr år i 100 % stilling) i Oslo kommunes regulativ. 
Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
Fleksibel arbeidstid (Oslo kommunes fleksitidsavtale)
Personalhytte 
Treningsavtale med Sats
Tiltredelse 01.09.2024  

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    15.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0653, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5801219
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 01.07.2024