• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5008, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2096738
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 07.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Spesialkonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bymiljøetaten er en etat i kommunen med et bredt og variert spekter av oppgaver som gjør at Bergen virker hver dag. Vi
sørger for drift av veier, parker, byrom, friområder og kommuneskog. For å redusere klimautslippene i kommunen leder vi arbeidet med nullutslipp og fornybare drivstoffer, og skal endre bergensernes transportvaner i retning av sykkel, gange og delemobilitet. Vi utvikler og fortetter byen ved å fremforhandle og gjennomføre utbyggingsavtaler, og bygger offentlig infrastruktur som veier, byrom, fortau, lekeplasser og torg. For å skape trivsel og trygghet, arbeider vi med landskaps-planlegging, naturforvaltning, trafikksikkerhet, parkeringsbestemmelser, Fisketorget, og følger opp renovasjon og deponier. Vi får byen til å leve. Alle skal trives i Bergen - hver dag og om 100 år!

Ved Forvaltningsavdelingen, seksjon Byromsforvaltning, har vi nå ledig fast stilling som spesialkonsulent. Avdelingen har i dag 40 medarbeidere innenfor fagområdene naturforvaltning, veiforvaltning, byromsforvaltning og juridisk seksjon. Hovedinnholdet i denne stillingen vil være å behandle søknader om utleie av byrom til arrangementer og uteservering. Dette innebærer også oppfølging av leietakerne sammen med eksterne samarbeidsparter og etatens by-vektere. 

Arbeidsoppgaver

Behandle søknader om utleie av byrom til arrangementer og uteservering

Koordinere tildelinger med interne og eksterne samarbeidsparter

Bistå fagleder ved større arrangementer, utarbeidelse av regelendringer og politiske saker

Det må påregnes andre oppgaver innenfor seksjonens ansvarsområde

Kvalifikasjoner

Høyere utdanning på bachelor-nivå eller tilsvarende

Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning

Personlige egenskaper

Systematisk og strukturert

Evne til å prioritere

Gode samarbeidsevner

Trives i en hektisk hverdag

Vi tilbyr

Gode muligheter for faglig utvikling

En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift

Gode pensjons og forsikringsordninger

Fleksibel arbeidstid

Godt arbeidsmiljø

Lønn etter avtale

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5008, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2096738
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 07.10.2019