Company
Lørenskog kommuneApplication deadline
11.01.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5497664Look here for other jobs from Lørenskog kommune
- Updated 22.12.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lørenskog kommune
Spennende stilling som økonomirådgiver i en vekstkommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du ha en sentral og utviklende rolle knyttet til budsjettering og rapportering i en vekstkommune?
Er du en lagspiller og vil bidra til god økonomistyring slik at kommunen kan yte et godt tjenestetilbud? Da kan du være vår nye spesialrådgiver innen økonomi!
Vi ser etter deg som har lyst til å ta del i den økonomiske oppfølgingen i vekstkommunen Lørenskog. Kommunen investerer årlig for å imøtekomme den økende befolkningsveksten.
I stillingen som spesialrådgiver vil du ha en viktig rolle i økonomistyringen og den økonomiske planleggingen i kommunen. Du vil bidra aktivt inn i budsjett, økonomiplanarbeid, rapportering og analyse. Lørenskog kommune har et årsbudsjett på 4,5 milliarder kroner. Det er sterkt fokus på budsjettering, styring og rapportering.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innenfor økonomi på masternivå. Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Erfaring innenfor kommuneøkonomi med særlig vekt på budsjett- og økonomiplanarbeid
- Erfaring med bruk av digitale budsjetterings- og rapporteringsverktøy er en fordel
- Meget gode kunnskaper i norsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
- Kvalitets- og utviklingsfokus
- Evne til å se gode strategiske og taktiske grep i økonomistyringen
- Utpreget analytiske evner og er strukturert
- Evne til å jobbe selvstendig, ta initiativ og tåle høyt arbeidspress
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Varierte og interessante arbeidsoppgaver i en organisasjon i utvikling
- Gode muligheter for faglig utvikling.
- Gode arbeidstids-, forsikrings- og fleksitidsordninger
- Gode velferdsordninger
- Nyoppussede kontor-, kantine- og treningsfasiliteter
- Lønn etter avtale
Annet
Økonomiseksjonen er en del av avdeling for Styring- og virksomhetsutvikling, og har 20 årsverk.
Stillingen er plassert i seksjon for økonomi i styring og virksomhetsavdelingen i kommunen. Du vil arbeide tett med økonomisjef, direktører og ansatte i seksjonen.
I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Company
Lørenskog kommuneApplication deadline
11.01.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5497664Look here for other jobs from Lørenskog kommune
- Updated 22.12.2023