• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    07.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1352, KOLSÅS
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3759665
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 22.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Spennende mulighet for vernepleier i nyopprettet bolig

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gabbroveien bolig er et bofellesskap der det skal bo 12 unge og unike personer med utviklingshemming. I tett samarbeid med pårørende ønsker vi å bidra med å skape en smidig overgang fra hjem til bolig. Videre ønsker vi at de unge brukerne skal få en best mulig opplevelse når de flytter for første gang i egen bolig. Hovedtyngden er gutter som vil profitere på mannlige rollemodeller, vi ser gjerne at også menn søker seg til stillingen.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for å yte gode tjenester som fremmer beboers mestring og livskvalitet
  • Utarbeide nødvendige prosedyrer og rutiner i henhold til enkeltvedtak
  • Medansvar for veiledning og opplæring av ansatte med og uten helsefaglig kompetanse
  • Samarbeid med spesialisthelsetjenesten og øvrige interne og eksterne instanser
  • Medansvar for at dokumentasjon i journalsystem er oppdatert og oppfyller krav til dokumentasjon
  • Medansvar for å følge opp og  gi veiledning  i vedtak etter Khol kap. 9
  • Bidra til utviklingen av et godt arbeidsmiljø

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning som vernepleier med norsk autorisasjon (HPR-nr registreres i CV), annen relevant høyskoleutdanning kan vurderes
  • Erfaring med mennesker med utviklingshemming og autisme
  • Erfaring med, og interesse for, å jobbe med utfordrende atferd
  • Gode IKT-kunnskaper og dokumentasjonsferdigheter
  • Kjennskap til relevant lovverk
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
  • Førerkort klasse B er en fordel 

Personlige egenskaper:

Vi ser for oss at du:

  • er en god kommunikator og samarbeider godt i team
  • bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • er kreativ, løsningsorientert og tenker helhetlig
  • har pågangsmot
  • har engasjement for målgruppen
  • har gode faglige og etiske holdninger 

 Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • God opplæring
  • Spennende utfordringer - der fag og etikk står i fokus
  • Helt nye og topp moderne lokaler og utstyr
  • Alternativ turnus - ca 30% av stillingen er langvakter (12,5t) og 4. hver helg
  • Treningstilbud og kulturtilbud
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend

Annet 

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    07.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1352, KOLSÅS
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3759665
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 22.04.2021