• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5191569
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 13.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Spennende fagmiljø søker engasjert vernepleier / sykepleier som ønsker å jobbe natt.

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø? Vi har ledig stilling for deg som ønsker å være med å videreutvikle gode helse- og omsorgstjenester i Sandnes kommune. Kjenner du deg igjen i verdier som respekt, trygghet, faglig dyktighet, åpenhet , lojalitet og individuell omsorg? Da er kanskje du den vi ser etter.

 

Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse og er en bydekkende tjeneste. Vi har fokus på å opprettholde et høyt faglig nivå gjennom faglige diskusjoner og etiske refleksjoner. Vi er bevisste på å ha brukeren og dens ressurser i fokus. Positiv atferdsstøtte (PAS) blir benyttet som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte.

Vi har følgende ledige stillinger aktiv natt:

  • Lunde 2 på Ganddal 2 x 65 % fast  vernepleier/sykepleier
  • Skaret Avlastningsbolig på Austrått, 2 x 65 % fast vernepleier/sykepleier 

Kvalifikasjoner:

  • Du er utdannet vernepleier/sykepleier - autorisasjonsnummeret skal oppgis i søknaden
  • Du har erfaring med målretta miljøarbeid, har gode fremstillingsevner både muntlig og skriftlig og har generelt gode digitale ferdigheter
  • Det er ønskelig med kunnskap om og erfaring innen somatikk og sykepleiefaglige prosedyrer
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Du er faglig engasjert, positiv og setter den enkelte bruker i sentrum. Du har fokus på brukermedvirkning og er ansvarsbevisst, løsningsorientert samt fleksibel. Du har gode samarbeidsevner og er bevisst på å være en god rollemodell. Du har evne til å jobbe selvstendig, strukturert og målrettet i en hektisk hverdag, og du vil ha en viktig rolle i de faglige arbeidet i avdelingen gjennom veiledning og motivasjonsarbeid i personalgruppen. Du har evne og vilje til utviklingsarbeid. Du er tålmodig og trygg i møte med brukere, og har evne til å takle utfordrende atferd dersom det oppstår. Du må kunne glede deg over "de små ting" i hverdagen og ha evne til å skape gode relasjoner. 

Vi tilbyr:

  • Intern kurspakke: "Kunnskapsbasert miljøterapeutisk arbeid 1 og 2", "Saksbehandling" (kap. 9 HOL), "Tvang og makt" 
  • Veiledningsteam
  • Kompetanseplan (KOMPiS)
  • Tverrfaglig og støttende arbeidsmiljø
  • Hjem-jobb-hjem avtale, gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller, bedriftsidrettslag , bedriftskunstforening og gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5191569
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 13.05.2023