• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    17.05.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4617872
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 12.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sosionom, 100 % fast

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stillingen ligger i Dialog og Mestring administrasjon, og skal gi tjenester bredt til innbyggere i Nes.

Det er i noen grad saksbehandling i forhold til vedtak på bolig, LAR vedtak, råd og veiledning til familier til personer med alvorlig sykdom. Stillingen er en del av et vurderings- og koordinerings team. Man arbeider tverrfaglig og bistår også andre virksomheter der det måtte trenges i forhold til sosionomfaglige oppgaver.

Stillingen bistår i alle avdelinger innen Dialog og Mestring som er følgende:

Psykisk helse og avhengighet, inklusive bofellesskap, og andre boliger

Fagteam alvorlig sykdom og hukommelse

Ergo/fysio

Legevakt og fastlegeordningen

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling
  • Råd og veiledning til psykisk helse og rus pasienter og deres pårørende
  • Råd og veiledning til alvorlig syke og deres familie
  • Pårørendestøtte
  • Noe individuell oppfølging
  • Råd og veiledning til andre virksomheter i Nes kommune

Kvalifikasjoner:

  • Sosionom utdanning gjerne med videreutdanning innen fagfelt som beskrevet ovenfor
  • Helserett er ønskelig, men ikke et krav

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper:

  • God faglighet
  • Kunne jobbe selvstendig, men også i team
  • Være god i kommunikasjon med brukere og deres pårørende
  • Samarbeidsvillig
  • Stor arbeidskapasitet
  • Lojal
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Gode norskkunnskaper
  • Kan bruke dataverktøy

Vi tilbyr:

  • Arbeid vesentlig på dagtid og hverdager
  • Gode faglige arenaer
  • Lønn etter tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    17.05.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4617872
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 12.05.2022