Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
11.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6039520Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Søker du spennenende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor boligsosialt arbeid?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker deg som brenner for boligsosialt arbeid, og som ønsker å være med å opprettholde den høye faglige kompetansen på kontoret samt videreutvikle dette spennende fagfeltet sammen med dyktige kollegaer.
Boligtjenesten søker saksbehandler til vårt team som arbeider med kommunale gjennomgangsboliger.
Vi i Boligtjenesten jobber i 4 ulike team og har ansvar for kommunale gjennomgangsboliger, miljøvaktmestertjeneste, kommunen og husbankens låne- og støtteordninger, og vi deltar i kommunens arbeid med bosetting av nyankomne flyktninger. Vårt arbeid er forankret i kommunen sin boligsosiale handlingsplan og den nasjonale strategien "Alle trenger et trygt hjem"
Stillingene er opprettet i forbindelse med økt bosetting av antall flyktninger som er direkte knyttet til flyktningkrisen og krigen i Ukraina.
I Helse og velferd omfavner vi følgende verdier:
"Du er helt sjef!"
"Du får det til!"
"Sammen får vi det til!"
"Ledelse med vilje!"
"Slipp medarbeiderne løs!"
Disse verdiene bygger på kommunens kjerneverdier som er "modig, romslig og sunn" og de guider vår tilnærming til arbeidet vårt og styrker vår kultur.
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål om stillingen, arbeidsplassen eller rekrutteringsprosessen. Vi ser frem til å høre fra deg!
Kvalifikasjoner:
I denne stillingen er det krav om fullført bachelorgrad som sosionom, barnevernspedagog eller vernepleier. Annen høyskoleutdannelse, minimum bachelorgrad kan være aktuelt dersom du har kompetanse og erfaring over tid innen tilsvarende arbeid. Det er et krav med erfaring fra saksbehandling, og i tillegg verdsetter vi sterkt søkere med erfaring over tid innen boligsosialt arbeid. Det er krav om meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og gode digitale kunnskaper. For søkere med annet morsmål enn norsk må det dokumenteres at en har minimum språknivå B2 som vedlegges søknaden.Personlige egenskaper:
Vi søker deg som har interesse for det boligsosiale fagfeltet og som er god på å kommunisere med mennesker som er i en vanskelig situasjon og flink til å skape gode relasjoner. Det er viktig at du er løsningsorientert i ditt arbeid, serviceinnstilt og utviser stor grad av fleksibilitet og evne til omstilling. Denne stillingen passer for deg som er selvstendig, engasjert i arbeidet ditt og samarbeider godt med andre. Har du i tillegg evne til å ta beslutninger, også de som kan være vanskelige, og mestrer høyt arbeidstempo er sjansen stor for at du vil trives her hos oss. Personlig egnethet vektlegges.Vi tilbyr:
Hos oss får du meningsfylte arbeidsoppgaver som du løser sammen med engasjerte og dyktige kollegaer. Vi tilbyr fleksitid, Hjem-jobb-hjem avtale, gratis svømming i kommunens svømmehaller, lønn etter gjeldende avtaleverk og gode pensjons- og forsikringsordninger. Sandnes kommune har bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
11.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6039520Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
-
Er du en engasjert kognitiv atferdsterapeut?
Sandnes kommune
SANDNES -
Vil du bli en del av teamet vårt i sommer?
Sandnes kommune
SANDNES -
Tilkallingsvikarer
Molde kommune
MOLDE -
Ønsker du å bli en del av vårt team? Vi søker sykepleiere eller vernepleier
Sandnes kommune
SANDNES -
Er du en sprek fagleder med tro på aktivitet som behandling?
Sandnes kommune
SANDNES