• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5111, BREISTEIN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3269133
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 10.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Søker assistent til fast helgestilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Arna og Åsane er samlokalisert og har til sammen 23 bofellesskap, samt ett hjemmeteam for utviklingshemmede. Boligene er varierte med beboere som har ulik grad av hjelpebehov. Boligene innehar forskjellige turnuser med vanlig grunnturnus, 10 timers turnus og langvaktturnus og ligger spredt rundt i hele Arna og Åsane. Vi har som målsetting å bidra til at den enkelte beboer har en aktiv og meningsfull hverdag, hvor trivsel, selvbestemmelse og mestring tillegges stor vekt. Vi har som målsetting å være en attraktiv arbeidsplass med engasjerte, myndiggjorte medarbeidere. Vi har et godt samarbeid på tvers av bofellesskapene, og gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling.

Breistein1 bofellesskap ligger i naturskjønne omgivelser på Breistein. Bofellesskapet er et døgnbemannet bofellesskap for fire personer med ulik grad av utviklingshemming, hjelpebehov og alder. Vi har nå en ledig fast stilling med jobb hver 2.helg. Vi søker faglig interessert, engasjert og selvstendig ansatt med interesse for å yte det lille ekstra for hver bruker i deres hjem. 

Nå har vi ledig en 32% fast stilling, med arbeid i ordinære vakter fredag til søndag annenhver helg, samt torsdags ettermiddag en gang hver fjerde uke. 

 

Arbeidsoppgaver
  • Bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem.
  • Daglig omsorg og miljøarbeid i tjenesten til den enkelte.
  • Hjelp, veiledning og støtte til daglige aktiviteter.
  • Verdibaserte oppgaver, bidra til beboers selvbestemmelse, utvikling og mestring.
  • Delta i legemiddelhåndtering.
  • Samarbeid med pårørende og verger.
  • Håndtering av utagerende atferd.
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder.
Kvalifikasjoner
  • Det er påkrevd med gyldig politiattest ved ansettelse.
  • Erfaring med brukergruppen og med utfordrende atferd er en fordel.
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk.
  • Førerkort klasse B er ønskelig.
Personlige egenskaper
  • Ansvarsbevisst.
  • Reflektert.
  • Faglig engasjert.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter.
  • Høy grad av fleksibilitet.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne samt gode datakunnskaper.
  • Personlig egnethet til stillingen vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr
  • Spennende utfordringer.
  • Godt arbeidsmiljø i et høyt faglig miljø.
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring. 
  • Lønn fra kr 301 500- til 405 100- i en 100% stilling.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5111, BREISTEIN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3269133
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 10.11.2020