Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillestrøm Kommune

Servicemedarbeider Hjelpemiddeltjenesten

Offentlig forvaltning

Servicemedarbeider 100% fast stilling, Hjelpemiddeltjenesten, Lillestrøm kommune.

Vi søker deg som har god teknisk, mekanisk og digital innsikt, og som har erfaring fra arbeid med hjelpemiddelformidling. Lillestrøm kommune satser på teknologiløftet, og hvor et av målene er at innbyggere med helseutfordringer så langt det er mulig skal få bo hjemme og oppleve god livskvalitet og mestring ved bruk av hjelpemidler, teknologi og gode tjenester fra kommunen.
Stillingene er organisert i avdeling forebygging og rehabilitering som består av 50 årsverk kommunalt ansatte og 46,18 årsverk privatpraktiserende fysioterapeuter. Vi har et stort fagmiljø, og bred kompetanse innen forebygging, rehabilitering, hjelpemiddelformidling og læring- og mestring.
Hjelpemiddeltjenesten har 5,5 ansatte og har ansvar for distribusjon og reparasjon av hjelpemidler fra NAV Hjelpemiddelsentral, samt eget korttidslager. I tillegg legges det vekt på gjenbruk og vedlikehold av lagerets eget utstyr/hjelpemidler.

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev i tekniske fag og erfaring fra tekniske stillinger. Lang relevant erfaring innen hjelpemiddelformidling kan erstatte kravet om utdanning
  • God kjennskap til mekanisk arbeid og feilsøking/reparasjoner
  • Erfaring fra hjelpemiddelformidling som omfatter utlevering og tilpasning av hjelpemidler, service/reparasjoner og opplæring i bruk av hjelpemidler
  • God teknisk og digital forståelse
  • Interesse for helseteknologi
  • God gjennomføringsevne og løsningsorientert
  • Gode norskferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Krav om politiattest
  • Krav om førerkort klasse B

Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet

Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe strukturert, nøyaktig og effektivt
  • Evne til å ta initiativ og jobbe selvstendig
  • Brukerfokus og gode serviceholdninger
  • Evne og vilje til omstilling og utvikling
  • Kreativ og løsningsorientert
  • God arbeidskapasitet
  • Godt humør og liker å bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • Et godt og stort fagmiljø 
  • Leasingbiler
  • Arbeidstøy
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer 
  • Fleksibel arbeidstid (hvis det er aktuelt for stillingen)
  • Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales(hvis det aktuelt for stillingen)
  • Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtale

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.  

Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.