Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
29.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5883229Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Bergen kommune
Serviceassistent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kan du tenke deg å være servicemedarbeider ved Arna Helseheim?
Arna helseheim ligger sentralt i Indre Arna, ikke langt fra togstasjonen og Øyrane torg. Begge avdelingene ligger i naturskjønne omgivelser. Det er terrasser og hager til bruk for beboere og besøkende i begge avdelingene.
Vårt mål bygger på Bergenssykehjemmenes visjon:
Trygghet, trivsel og en aktiv omsorg for våre beboere.
Arna helseheim har 100 langtidsplasser fordelt på to avdelinger og to bygninger.
Avdeling Stølsveien har 40 beboere fordelt på gruppe a/b og gruppe c/d.
Avdeling Utløbakken har 60 beboere fordelt på gruppe 1,2,3 (1 etg) og gruppe 4,5,6 (2 etg)
Avdelingene ledes av avdelingssykepleiere
Stølsveien: 1 avdelingsleder
Utløbakken: Gruppe 1,2,3 -1 etg – 1 avdelingsleder
Gruppe 4,5,6 - 2 etg – 1 avdelingsleder
Sykehjemmet har egen aktivitet -og frivillighetskoordinator som hjelper avdelingene med ulike aktiviteter, trivselstiltak og organiserer ulike underholdninger
Er du en positiv og serviceinnstilt person, som ikke er redd for å "ta i et tak". Kanskje kan dette være en jobb for deg.
Vi søker en pliktoppfyllende og strukturertmedarbeider med god ordenssans. Du må like variasjon i arbeidet, se muligheter for gode løsninger, jobbe selvstendig, være fleksibel og samarbeide godt med andre ansatte ved sykehjemmet for at beboerne skal ha et godt hjem
Stillingen er i turnus med arbeid 3 hver helg
Kvalifikasjoner:
- Har gode kommunikasjonsevne i samhandling med andre mennesker
- Har evne til å beholde roen i en travel hverdag
- Fleksibel, selvstendig og engasjert
- Omgjengelig og ansvarsbevist
- Ryddig og løsningsorientert
- Ferdigheter innenfor enkel matlaging/tilbredning
- God formuleringsevne og gode kommunikasjonsegenskaper
- Fremmedspråklige søkere må dokumentere språkkompetanse på A2 nivå- både skriftlig og muntlig
- Ønskelig med erfaring /kompetanse innenfor eldreomsorg og eventuelt servicenæring
- gode IT-kompetanse
- Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse
Personlige egenskaper:
- Du er pliktoppfyllende og arbeider selvstendig
- Du viser engasjement for å jobbe innen eldreomsorgen
- Du er fleksibel og serviceinnstilt
- Du har gode samarbeidsevner
- Du er initiativrik og kreativ
- Du evne å takle utfordringer og finne gode løsninger
- En god teamarbeider
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- lønn ifølge tariff
- gode pensjonsordninger
- opplæring
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
29.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5883229Se her for andre jobber fra Bergen kommune