• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0555, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6321745
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Ser du verdien av at alle skal kunne bo trygt og godt i egen bolig?

Offentlig forvaltning

Nav Sagene er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et Nav-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. I bydel Sagene jobber vi målrettet for å skape gode levevilkår og livskvalitet for hele befolkningen. Økt sysselsetting er viktig for deltakelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere bor trygt og godt i egen bolig, er i utdanning eller lønnet arbeid, er en prioritert oppgave for bydelen. 

NAV Sagene er et kontor i kontinuerlig faglig og organisatorisk utvikling, med rundt 140 engasjerte medarbeidere. Vi har et sterkt fokus på samarbeid, utvikling og gode tjenester til innbyggerne i bydelen.

Vi ønsker å gjennomføre et prøveprosjekt med to boligfremskaffere, og vi søker nå en engasjert og løsningsorientert medarbeider til en midlertidig stilling ut året – med varighet til 31.12.2025. Stillingen passer for deg som er sulten på utfordringer og nysgjerrig på å finne gode boligløsninger for vanskeligstilte på boligmarkedet.

Vi ser etter deg som har tro på mennesker – også når de har mistet troen på seg selv. Du ser muligheter for bolig og inkludering der få andre ville sett dem, og når du møter hindringer, finner du nye veier til målet – alltid med troen på menneskene du hjelper.

Du vil bli en del av et team, som vil bestå av deg og én annen kollega. Sammen vil dere jobbe tett for å identifisere, fremskaffe og følge opp egnede boliger for innbyggere med behov for bistand.

Kvalifikasjoner:

Obligatoriske kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå
  • Gode digitale ferdigheter
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Ha god veilednings- og relasjonskompetanse
  • Stor evne til å være fleksibel og jobbe med flere saker samtidig
  • Evne til å jobbe selvstendig

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdanning som eiendomsmegler er en fordel
  • Erfaring med fremskaffelse av bolig
  • Erfaring fra arbeid med personer med rus- og/eller psykiske helseutfordringer er en fordel
  • God kjennskap til boligmarkedet og relevante lover og forskrifter, særlig husleieloven

    Personlige egenskaper:

    • Du har tro på mennesker – også når de har mistet troen på seg selv
    • Du ser muligheter for bolig og inkludering der få andre ville sett dem
    • Du er selvstendig, strukturert og tar initiativ
    • Du har gode samarbeidsevner og trives med å jobbe i team
    • Du er løsningsorientert og har evne til å tenke kreativt i møte med komplekse utfordringer
    • Du har god formidlingsevne, både muntlig og skriftlig
    • Du har engasjement for sosialt arbeid og et sterkt ønske om å gjøre en forskjell

    Vi tilbyr:

    • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
    • Et godt arbeids- og fagmiljø som er kunnskapsbasert og utviklingsorientert
    • Mulighet til å gjøre en forskjell for mennesker i en krevende livssituasjon
    • En bydel som er opptatt av utvikling og endring
    • God pensjonsordning i Oslo Pensjonsforsikring
    • Lønnsplassering i lønnstrinn 33-42 i Oslo kommunes regulativ, etter ansiennitet
     

    • Bedrift
      Oslo kommune
    • Søknadsfrist
      19.08.2025
    • Heltid/Deltid
      Heltid
    • Ansettelsesform
      Fast
    • Bransje
      Offentlig forvaltning
    • Utdanningskrav
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring
      Ønskelig
    • Adresse
      0555, OSLO
      OSLO
      Norge
    • Antall stillinger
      1
    • karriere-kode
      6321745
    • Se her for andre jobber fra Oslo kommune