• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    07.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0958, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5793979
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.06.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Ser du verdien av å jobbe for et godt og inkluderende bomiljø?

Offentlig forvaltning

NAV Grorud er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et NAV-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. Bydel Grorud ligger i Groruddalen ved Lillomarka og favner områdene Ammerud, Grorud, Kalbakken, Rødtvet, Nordtvet og Romsås. Bydelen nærmer seg 28.000 innbyggere, og 150 ulike nasjonaliteter er representert. NAV-kontoret har sin base på Ammerud, men flytter ved årsskiftet 2024/2025 inn i nytt bydelshus på Rødtvet.

I Bydel Grorud jobber vi målrettet for å skape gode levekår og livskvalitet for hele befolkningen. I 2024 viderefører bydelen grep for å jobbe mer koordinert og helhetlig mellom tjenestene, uten «silotenkning». Økt sysselsetting er viktig for deltagelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere er i utdanning eller lønnet arbeid, er en prioritert oppgave for bydelen.

NAV Grorud har vel 130 ansatte og er organisert i 6 fagavdelinger, samt stab/prosjekter.

Vi ønsker å videreutvikle bomiljøarbeidet i bydelen og søker etter en person i 100% stilling som er nysgjerrig, engasjert og som brenner for bomiljøarbeid. Vi ønsker å jobbe med levekårsutfordringer, bomiljøutfordringer og økende press på bydelens boligmasse. Bydelen har behov for en bomiljøarbeider som kan bidra til å skape trygge og gode bomiljø.

Du vil være tilknyttet vår avdeling for Bolig, økonomi og fellestjenester som for tiden har 20 ansatte. Avdelingen har ansvar for vårt publikumsmottak/innbyggertorg, boligkontoret, økonomisk rådgivning og forvaltning, kommunale regnskapsoppgaver og fellestjenester.

Har du gode kommunikasjonsevner, skaper gode relasjoner og ser verdien i å skape gode bomiljø i samarbeid med bydelens befolkning, beboere, samarbeidspartnere og kollegaer? Da er du den vi leter etter!

I søknadsteksten ber vi deg si noe om hva som motiverer deg til å søke denne stillingen

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå, innen sosialfag eller annen relevant utdanning
  • Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, herunder veiledningsferdigheter
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Det er ønskelig at du har erfaring fra arbeid med bomiljø og personrettet booppfølging
  • Det er en fordel at du har erfaring med og evne til å håndtere potensielle risikosituasjoner som kan oppstå i arbeid som bomiljøarbeider

Personlige egenskaper:

  • Du må være nysgjerrig
  • Du må se verdien i å skape gode bomiljø 
  • Du må ha evne til å jobbe målrettet, strukturert og metodisk, og kunne prioritere oppgaver
  • Du må ha evne til å takle høyt arbeidstempo
  • Du må ha høye ambisjoner og tåle å bli fulgt opp på resultater
  • Du må være en lagspiller som kan dele erfaringer og kontakter i teamet
  • Du må kunne se helheten i oppgaveløsningen til NAV og øvrig tjenesteapparat
  • Du er fleksibel og har stor omstillingsevne

Motivasjon for stillingens arbeidsoppgaver og personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde 
  • Et fagmiljø som er kunnskapsbasert og utviklingsorientert 
  • En bydel som er opptatt av utvikling og endring
  • God pensjonsordning i Oslo Pensjonsforsikring
  • Avlønning i lønnstrinn 35-44 - kr 595 700-697 400 pr år (med forbehold om godkjent tariffoppgjør) avhengig av ansiennitet - etter Oslo kommunes lønnsregulativ. Ansettelse som ikke fyller utdanningskravet avlønnes i lønnstrinn 34-43(kr 586 600-686 100 pr år, med forbehold om godkjent tariffoppgjør samt med forbehold om godkjent lønnsplassering) avhengig av ansiennitet - etter Oslo kommunes lønnsregulativ.
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    07.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0958, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5793979
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.06.2024