Detaljer

  • Søknadsfrist
    19.11.2018
  • Bedrift
    TeleComputing Norge AS
  • Sted:
    ASKER
  • Antall stillinger:
    2
  • Bransje:
    IT, telekommunikasjon og internett
  • Utdanningskrav:
    Fag- / Svennebrev
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Ønsket Språk:
    Norsk, Engelsk
  • Fylke:
    AKERSHUS
  • Arbeidssted:
    Arendal
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    1056560

Senior Customer Service Consultants - Application

TeleComputing er i sterk vekst og søker etter flere medarbeidere. Vi har behov for 2 Senior Customer Service Consultants - Application i vår Customer Service avdeling. Du vil bli en del av et spennende team på ca. 10 engasjerte og dyktige konsulenter.

 Arbeidet består av support, spesifisering, design og implementering av kundeløsninger. Oppfølging og samarbeid med kunder og 3. parts leverandører er også en viktig del av jobben. Det stilles store krav til kundebehandling og samarbeidsevner, både mot interne og eksterne parter. Applikasjonene som driftes av TeleComputing varierer fra de helt enkle, til meget komplekse og kritiske løsninger med tunge integrasjoner.  

Det er ønskelig med en medarbeider som har kunnskaper og erfaring fra ett eller flere av disse fagområdene;  

  • Applikasjonsdrift eller Implementeringer på Windows-plattform  
  • Support og brukerstøtte i større it-miljø  
  • God kunnskap om Windows Server 2008, -2012, - 2016
  • PowerShell
  • Group Policy  
  • Citrix/RDP
  • SQL  

 

HOVEDFOKUS:  

  • Ha dialog med kunder, prosjektledere, merkantilt ansvarlige og leverandører  
  • Utarbeide teknisk løsningsbeskrivelse, design og bygging av nye løsninger
  • Være rådgiver overfor salg/prosjektledere
  • Følge med i markedet og holde seg oppdatert på ny teknologi
  • Tekniske avklaringer overfor andre interne avdelinger
  • Overlevering av prosjekter til HCO (drift)  
  • Konstruktivt bidrag til faglig og metodisk utvikling av avdelingen. Herunder nevnes ITIL
  • Følge rutiner og prosedyrer som er satt av TeleComputing og Avd. Leder/Gruppeleder
  • Dokumentasjon iht kvalitetskrav for avdelingen

 

EGENSKAPER:  

  • Fagbrev IKT Servicefag
  • God generell kompetanse innen IT-faget, spesielt på Windows plattform og Citrix
  • Kundefokus  
  • Gode samarbeidsevner  
  • Vilje og evner til å ta utfordringer  
  • Evne til å jobbe strukturert og disiplinert  
  • Selvstendig/ansvarsbevisst  
  • Initiativrik  
  • Godt humør  

 

Stillingen er organisert i gruppen Customer Service - Application, TeleComputing Sør.
Ved spørsmål om stillingen kontakt leder for Customer Service, Ottar Vigerstøl på telefon 46412840.

 

Arbeidssted: Arendal.