Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.08.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
3055176Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 11.08.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder Salerudveien boliger
Offentlige tjenester og forvaltning
Seksjonen inneholder 19 bemannede omsorgsboliger og 1 brukerstyrt plass. Salerudveien gir tilbud til personer med psykisk lidelser som er i behov av døgnbemannet bolig med tett oppfølging. Det gis også tilbud til personer med særlige utfordringer som krever ekstra oppfølging med 1:1 eller 2:1 bemanning, og tilbud om ettervern til personer som har flyttet ut som trenger noe oppfølging videre. Som leder vil man få god anledning til å være med å videreutvikle en fremtidsrettet tjeneste med høy kvalitet
- Ansvar for å følge opp Lillestrøm kommunes overordnede satsinger
- Gjennom planlegging, organisering, ledelse og utvikling skal seksjonsleder sørge for etablering og drift av seksjonen for å nå ambisiøse mål
- Sikre koordinerte tjenester av høy kvalitet i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Tjenesteutvikling og implementering av metodikk og digitale verktøy
- Ha ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Ivareta internkontroll
- Delta og bidra aktivt i tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
- Delta eller lede prosjekter og annet utviklingsarbeid
- Seksjonsleder rapporterer til avdelingsleder for Avdeling psykisk helse og avhengighet og inngår i avdelingens ledergruppe
- Meget god kjennskap til tjenesteområdet
- Videreutdanning innen relevant fagområde eller ledelse
- Dokumentert gjennomføringsevne innenfor endrings- og utviklingsarbeid
- Relevant erfaring fra arbeid med målgruppe i kommune- eller spesialisthelsetjenesten er et krav
- Erfaring fra omstillingsprosesser
- God økonomiforståelse
- Gode IKT-kunnskaper
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
- Særlig relevant arbeidserfaring fra tilsvarende virksomhet innenfor målgruppen kan kompensere for ikke godkjent utdanning
- Du evner å arbeide både operasjonelt og strategisk mot krevende mål
- Du er en sterk og tydelig leder som evner å gjennomføre nødvendige endringer og prioriteringer
- Du er fleksibel, liker en viss grad av uforutsigbarhet og kan ta i ett tak der det trengs
- Du er kreativ og finner smarte strategier i samarbeid med kollegaer, brukere og samarbeidspartnere
- Du skaper engasjement og har god relasjonell kompetanse
- Du har evne til etisk refleksjon
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
- Du evner å innta et helhetsperspektiv
- Vedtatte verdier for Lillestrøm kommune skal prege ditt lederskap
- Personlig egnethet tillegges vekt
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon
- Lønn etter avtale
- Trivelige arbeidskolleger
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.08.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
3055176Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 11.08.2020