Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
12.05.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5169697Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 03.05.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder Renhold helse
Offentlig forvaltning
Seksjon renhold helse har ca 35 årsverk renhold, og er underlagt avdeling Internservice
Seksjonsleder samarbeider tett med avdelingens 4 andre seksjonsledere innenfor renholdstjenesten
Seksjonen har i dag 5 ledende renholdere som bistår seksjonsleder med innkjøp, kvalitet og kundeoppfølging
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innen ledelse/økonomiske fag
- Gode samarbeidsevner
- Ledererfaring fra renholdstjeneste for kommunale helseinstitusjoner
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for ikke godkjent utdanning
- Du har erfaring med turnusplanlegging, samt å håndtere arbeidsavtaler/personalmeldinger
- God kjennskap til lov- og avtaleverk innen offentlig forvaltning, herunder offentlige anskaffelser, og andre relevante regelverk.
- God kjennskap, og praktisk erfaring fra standardene NS-Insta 800 og NS 6600
- God forståelse og erfaring med tverrfaglige prosjekter rundt oppgaveglidning mellom helsepersonell og renholdspersonell
- God økonomiforståelse
- God kompetanse innen personalledelse, og med dokumentert erfaring innenfor området
- God og dokumentert kompetanse innenfor hygiene- og smittevernsarbeid
- God teknologikompetanse innen fagfeltet
- Førerkort, minimum klasse B
Personlige egenskaper:
- Du evner å innta et helhetsperspektiv som muliggjør samhandling og synergier på tvers av tjenesteområder
- Du mener at samarbeid og samhandling på tvers av tjenesteområder er et viktig suksesskriterium for å realisere kommunens målsettinger
- Du er en sterk og tydelig leder som evner å gjennomføre nødvendige endringer
- Du skaper engasjement og evner å være positiv til endrings- og utviklingsprosesser
- Du er opptatt av, - og legger til rette for at dine medarbeidere kan jobbe selvstendig, og for at de skal kunne ta egne avgjørelser
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
- Din holdning er at endring og kontinuerlig forbedring er nødvendig for at kommunen til enhver tid skal levere kostnadseffektive og gode tjenester
- Vedtatte verdier for Lillestrøm kommune skal prege ditt lederskap
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Lønnsinnplassering etter hovedtariffavtale eller Lønn etter avtale
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
12.05.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5169697Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 03.05.2023