Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
24.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4143044Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 08.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder drift
Offentlig forvaltning
Overordnet lederansvar for driftsfunksjonen ved institusjoner i kommunalområdet Helsehus og Institusjon i Lillestrøm kommune. Dette innebærer ansvar for personal, økonomi og drift av egen seksjon.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegge, organisere, og lede arbeidet i egen seksjon, og sørge for at logistikk, innkjøp og andre driftsfunksjoner ivaretas og følges opp ved alle institusjoner
- Ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Ansvar for innkjøp og lagerstyring i institusjonene
- Ansvar for bestilling og oppfølging av elektromedisinsk utstyr og hjelpemidler, samt oppfølging av sykesignalanlegg i Helsehus og Institusjoner
- Ansvar for å følge opp leieavtaler og forhold med eksterne samarbeidspartnere
- Bistår avdelingsledere og seksjonsledere under oppfølging av brannvernarbeid
- Sikre god kvalitet og smidig samordning internt i kommunalområdet
- Sikre kvalitet i tjenestene i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Delta og bidra aktivt i kommunalområdets tverrfaglige samarbeid
- Stillingen inngår i avdelingsleders ledergruppe
- Stillingen rapporterer til avdelingsleder i avdeling Institusjon langtid
Kvalifikasjoner:
- Videreutdanning i ledelse en fordel
- Ledererfaring innen tilsvarende felt
- God kjennskap til kommunalområdet, spesielt til drift av helseinstitusjoner/sykehjem
- Dokumentert gjennomføringsevne innenfor endrings- og utviklingsarbeid
- God økonomiforståelse
- Erfaring fra omstillingsprosesser er en fordel
- Gode IKT-kunnskaper
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne (dokumentert muntlig og skriftlig nivå i norsk er bestått Bergenstest eller tilsvarende)
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for ikke godkjent utdanning
- Utdanningsnivå: fagskole / høyskole
Personlige egenskaper:
- Du har et strategisk tankesett og evner å innta et helhetsperspektiv som muliggjør samhandling og synergier på tvers av stab-/tjenesteområder
- Du er en sterk og tydelig leder som evner å gjennomføre nødvendige endringer, også gjennom andre
- Du evner å arbeide både operasjonelt og strategisk mot krevende mål
- Du skaper engasjement
- Du har god formidlingsevne
- Du evner å prioritere innsatsen mellom flere komplekse problemstillinger
- Du mener at samarbeid, samhandling og gode relasjoner på tvers av stab-/tjenesteområder er et viktig suksesskriteria for å realisere kommunens målsettinger
- Din holdning er at endring og kontinuerlig forbedring er nødvendig for at kommunen til enhver tid skal levere kostnadseffektive og gode tjenester
- Vedtatte verdier for Lillestrøm kommune skal prege ditt lederskap
- Du bidrar til godt partssamarbeid
- Personlig egnethet
Vi tilbyr:
- Mulighet for å styre av egen arbeidshverdag innenfor gitte rammer samt muligheter for personlig utvikling sammen med dyktige medarbeidere og kollegaer
- Medlem av ledergruppen i avdeling Institusjon langtid med faste ledermøter
- Muligheter for coaching i gruppe med andre ledere
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
- Treningstilbud
- Bedriftshytte
- Kulturtilbud
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
24.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4143044Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 08.10.2021