Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
26.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5015, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2143784Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 04.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Seksjonsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ved Kemneren i Bergen er det ledig stilling som seksjonsleder for arbeidsgiverkontroll ved Kontrollavdelingen. Avdelingen som i dag har 30 årsverk ledes av to seksjonsledere. Søkere må ha utdannelse fra universitet eller høyskole med høyere grad innen økonomi og/eller jus.
Gruppen har ansvar for gjennomføring av stedlig kontroll/bokettersyn på lønnsområdet hos arbeidsgivere i Bergen kommune, og bistår også 25 kommuner i Hordaland med kontrolltjenester. En viktig oppgave er også veiledning til arbeidsgivere om regelverket på lønnsområdet, samt iverksetting av andre forebyggende tiltak. Seksjonsleder vil ha personalansvar for /-13 medarbeidere, resultatansvar og rapporterer direkte til kontrollsjef og inngår i kontrollsjefens lederteam. Til stillingen ligger det faglige ansvaret for gjennomføringen av arbeidsgiverkontrollen i Bergen kommune.
Endring av arbeidsoppgaver må påregnes.
- Søkere må ha utdanning fra universitet eller høyskole på mastergradsnivå, innen økonomi og/eller jus. Det er ønskelig med kunnskaper om regelverket innenfor skatte- og arbeidsgiveravgiftsområdet, regnskap og økonomi. Det er en fordel om søker har kjennskap til skatteoppkreverarbeid eller skatteetaten for øvrig.
- Må ha relevant ledererfaring og kunne vise til gode resultater
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Du er fleksibel og trives med å jobbe i endring
- Du liker utfordringer
- Du jobber strukturert og målrettet for å oppnå resultatkrav
- Du har gode og motiverende lederegenskaper som harmonerer med utviklingen av en fremtidsrettet og kompetansebasert organisasjon
- Du er tydelig, resultatorientert og har god gjennomføringsevne
- Du evner å skape gode samarbeidsrelasjoner
- Du har stor arbeidskapasitet
Du vil få anledning til å arbeide med spennende oppgaver innenfor et viktig samfunnsområde og delta i et sterkt faglig miljø.
Gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
Lønn etter avtale, gode sosiale ordninger og godt arbeidsmiljø.
Fleksibel arbeidstid
Stillingsbrøk: 100%
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
26.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5015, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2143784Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 04.10.2019