• Företag
    Værøy kommune
  • Ansökningstiden
    01.04.2019
  • Arbetsfunktion
    Sekretær
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    8063, VÆRØY
    VÆRØY
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    1526270
  • Se här för andra jobb från Værøy kommune
  • Uppdaterad 21.03.2019
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Værøy kommune

Sekretær - Rådmannskontoret

Offentlig forvaltning

Er du serviceorientert, og liker å snakke med folk?
Er du trygg på å bruke IKT som verktøy, og har lett for å lære deg nye ting?
Liker du en arbeidsdag som er variert, der tempoet til tider kan være høyt?
Har du sans for orden og struktur, og evne til å få unna arbeidsoppgaver som haster?

Dersom beskrivelsen ovenfor passer oppfordrer vi deg til å søke på 100% fast stilling som sekretær ved rådmannskontoret i Værøy kommune.
Stillingen er ledig fra 1.juni 2019.

Arbeidsoppgaver

Blant annet:

  • Betjening av sentralbord og ekspedisjon
  • Behandling og arkivering av innkommende post
  • Vedlikehold av websider
  • Lettere saksbehandling
  • Vedlikehold av saksbehandlingssystem, restansekontroll
  • Utvalgssekretær for kommunestyret, formannskap og andre politiske organer
  • Valgmedarbeider
  • Fakturabehandling
  • Ansvar for ajourhold av div. registre
  • Arkivarbeid - daglig arbeid, vedlikehold av arkivplan
  • Forefallende arbeid etter overordnedes nærmere bestemmelser.
Kvalifikasjoner
  • Vi søker en person med relevant utdanning innen kontorfag, eller lignende fagområde,
  • Dersom søker kan beskrive og dokumentere erfaring og praksis fra lignende arbeid kan man vurdere å la det kompensere for manglende formell utdannelse. Erfaring med kontorarbeid, saksbehandling og arkiv vil i så fall være av interesse.
Personlige egenskaper
  • Du må kunne arbeide selvstendig og være serviceorientert og samarbeidsvillig
  • Du må like å omgås mennesker, og ha varierte arbeidsoppgaver
  • Du må være strukturert, ha god ordenssans, og ha evne til å jobbe raskt med arbeidsoppgaver som haster
  • Det kreves meget god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Gode IKT-kunnskaper
  • Kunnskap og/eller interesse for arkivsystemer
Vi tilbyr
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Hjelp til å skaffe bolig
  • Muligheter for faglig utvikling
  • Medlemskap i felles pensjonsordning og gruppelivsforsikring
 

  • Företag
    Værøy kommune
  • Ansökningstiden
    01.04.2019
  • Arbetsfunktion
    Sekretær
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    8063, VÆRØY
    VÆRØY
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    1526270
  • Se här för andra jobb från Værøy kommune
  • Uppdaterad 21.03.2019