Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kristiansund kommune

Sekretær

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100% fast stilling som sekretær hos Hjemmetjenesten. 

Hjemmetjenesten er en enhet med 7 roder og 1 bofellesskap. Vi er lokalisert på to ulike bygg, Barmanhaugen og Bedriftsveien. Som sekretær vil du rapportere direkte til enhetsleder, som vil være nærmeste leder. Du vil ha tett samhandling med enhetsledelse og avdelingsledere. Hos oss vil du oppleve et trygt, aktivt og faglig utfordrende arbeidsmiljø. Tjenesten består av mange dyktige og dedikerte ansatte. Du vil få utfordrende oppgaver, tett samarbeid med gode kollegaer og være med å bidra til gode tjenester for kommunenes hjemmeboende.

Som sekretær i hjemmetjenesten vil du ha ansvar for administrative oppgaver og samhandle med interne og eksterne aktører. Du vil samarbeide med alle rodene, og inngå i et team med en annen sekretær. Det vil bli gitt god opplæring ved oppstart.

Arbeidsområder
  • sentralbord
  • varebestilling
  • fakturahåndtering
  • e-handel 
  • oppfølging av ordningene brukerstyrt personlig assistent og omsorgslønn 
  • andre administrative oppgaver

Det kan bli endringer i arbeidsoppgaver ut i fra enhetens kontinuerlige behov. 

Kvalifikasjonskrav
  • relevant fagbrev. Fortrinnsvis innen kontor og administrasjon eller andre administrative fag
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne 
  • god digital kompetanse
  • erfaring fra arbeid med administrative og lignende arbeidsoppgaver
Personlige egenskaper 
  • du må evne å arbeide selvstendig, samtidig som du må kunne være en del av et team 
  • gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter 
  • serviceinnstilt og strukturert 
  • positiv, inkluderende og bidra til et godt arbeidsmiljø 
Vi tilbyr
  • god opplæring og veiledning 
  • en variert arbeidshverdag i et faglig sterkt miljø 
  • en spennende stilling hvor du kan bidra til gode helse- og omsorgstjenester i Kristiansund kommune  
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.