Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Haugesund kommune

Sekretær, 100% fast

Offentlig forvaltning

Servicesenteret i Haugesund kommune søker sekretær i 100 % fast stilling.

Som sekretær på sentralbordet og i kundemottak er du i Haugesund kommunes førstelinje og kommunens ansikt og stemme utad. Vi søker deg som trives med å snakke med ulike mennesker, som er serviceinnstilt, løsningsorientert, arbeider selvstendig og takler en travel arbeidshverdag

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene sentralbord og kundemottak
  • Være oppdatert på hva som skjer i kommunen
  • Veilede publikum, også digitalt
  • Avholde etablererprøver og kunnskapsprøver i alkoholloven
  • Svare på henvendelser via Servicesenterets felles e-post
  • Annet administrativt arbeid

Kvalifikasjoner:

  • Godkjent fagbrev innenfor kontor- og administrasjonsfaget, salg og service eller IKT servicefaget
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring med kundebehandling og servicearbeid
  • Gode kunnskaper og ferdigheter innen IKT
  • Norsk er arbeidsspråket i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig
  • Beherske engelsk muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt, utadvendt og positiv
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Effektiv, strukturert og pålitelig
  • Tåle et høyt arbeidstempo
  • Personlig egnethet vil blir vektlagt

Vi tilbyr:

  • Spennende arbeidsoppgaver i kommunens førstelinje
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn blir fastsatt i henhold til tariff og gjeldende avtaler
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger i Haugesund Kommunale Pensjonskasse