Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
16.02.2021Bransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3403077Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
- Oppdatert 25.01.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Innlandet fylkeskommune
Samferdsel, Utbyggingsseksjonen, Plan og prosjektering - Grunnerververe
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
På Samferdsel er det ledig en fast stilling og et årsvikariat innen grunnerverv.
Aktuelle arbeidssteder er Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Tiltredelse snarest.
Om enheten
Plan og prosjektering er en enhet på Utbyggingsseksjonen på Samferdselsavdelingen.
Plan og prosjektering teller rundt 20 ansatte. Vi dekker fagområder som planleggingsledelse, vegplanlegging, BIM, grunnerverv, eiendomslandmåling, landskap og grøntfag. Vår fremste oppgave er utarbeidelse av reguleringsplaner, og å skaffe juridisk hjemmel til bygging av vegprosjekter.
Vi søker deg som
- har erfaring fra grunnervervsfaget
- byr på deg selv, og som liker hektiske hverdager
- du må være ryddig, tydelig og strukturert
- du er god på å skape relasjoner
Vi tilbyr
- Innlandet fylkeskommune er en sentral samfunnsutviklingsaktør
- en moderne, fremtidsrettet og en fleksibel organisasjon
- et inspirerende fagmiljø og gode kollegaer
- lønn etter avtale
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingene
- den ene stillingen 100 % fast som grunnerverver
- den andre stillingen er et vikariat på 100 % stilling som grunnerverver
- aktuelle arbeidssteder er Lillehammer, Hamar og Gjøvik
- tiltredelse snarest
- fagressurs grunnerverv – erverv av areal og rettigheter til bygging, drifting og vedlikehold av fylkesveg
- du vil ha et tett samarbeid med planleggingsledere, eiendomslandmålere, byggeledere, prosjektledere, og noen ganger aktører fra konsulentbransjen
Vennligst oppgi i søknadsteksten hvilken av stillingene du søker på.
Arbeidsoppgaver
- delta i utarbeidelse av reguleringsplaner
- produsere W-tegninger ved behov
- verdsette eiendom
- gjennomføre forhandlinger med grunneiere og sørge for erstatningsoppgjør
- forberede og gjennomføre ekspropriasjonsvedtak
- gjennomføre skjønn for domstolene
- grunneierkontakt i anleggsfase
- forvalte vegeiendommer, restarealer og eiendommer innløst i forbindelse med grunnerverv
- noe reiseaktivitet må påregnes
Kvalifikasjoner
- master eller tilsvarende innenfor fagområder som eiendomsfag, jordskiftefag eller juridiske fag
- gode samarbeidsevner og er leveransedyktig
- evnen til å håndtere innspill og engasjement fra berørte parter
- god på å uttrykke deg på norsk, både skriftlig og muntlig
- førerkort klasse B
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder- for alle stillinger i tannhelsetjenesten og videregående skole.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
16.02.2021Bransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3403077Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
- Oppdatert 25.01.2021