Company
Garuda Oslo ASApplication deadline
06.03.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Bemanning og rekrutteringEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1363, HØVIK
BÆRUM
Number of positions
1Career-kode
5016070Look here for other jobs from Garuda Oslo AS
- Updated 16.02.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Garuda Oslo AS
Sales & Business Development Manager, Renhold
Bemanning og rekruttering
Sales & Business Development Manager, Renhold er en del av KAM, salgs- og markedsteamet og rapporterer til salgsdirektør.
Insider Facility Solutions har ambisiøse vekstmål og stillingen skal sikre oppfyllelse av avtalte salgsmål, og jobbe med salg av ulike renholdsløsninger.
Stillingen skal sikre at Insider Facility Solutions har god oversikt over større potensielle kunder innen renhold. Videre at det bygges relasjoner til kundene i de aktuelle målgruppene. Stillingen krever evne til å jobbe bredt med mange ulike arbeidsoppgaver, og passer for en person som liker høyt tempo.
Søknader vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
- Bygge opp en egen pipeline med potensielle kunder innenfor de aktuelle målgruppene
- Gjennomføre cold calls
- Følge opp pipeline og kontinuerlig oppdatere CRM (Salesforce)
- Skape relasjoner til potensielle kunder og avdekke behov
- Tett dialog med anbudsteamet ifm utarbeidelse av tilbud til egne kunder
- Levere og rapportere iht avtalte salgsmål
- Holde seg oppdatert om trender og delta på relevante konferanser og seminarer
- Bidra i arbeidet med å sikre at selskapet har markedstilpassede konsepter og løsninger
- Ansvarlig for relasjonsbygging, kundemøter, forhandlinger og kontraktsarbeid
- Delta på kundebefaringer
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdannelse innen eksempelvis salg, eiendomsdrift, Facility Management, hotell- eller restaurant
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Dokumentert erfaring fra løsningssalg til større bedrifter
- Erfaring fra renholdsselskap, eiendomsselskap, hotell, eiendomsdrift eller leverandør av FM tjenester
- Resultatorientert med god økonomisk forståelse
- Erfaring fra forhandlinger og kontraktsarbeid
- Dokumenterte resultater fra tidligere relevante stillinger
- Bransjeerfaring vil være en fordel, men ikke et krav
- Meget god kompetanse i bruk av MS Office pakken og CRM
Personlige egenskaper:
- Selvgående
- Evne til å bygge langsiktige relasjoner, både internt og eksternt
- Resultat- og løsningsorientert
- Systematisk og strukturert
- God økonomisk forståelse
- Høy gjennomføringsevne og handlekraftig
Vi tilbyr:
Vi tilbyr deg en stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø og samarbeide tett med andre teammedlemmer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag, og oppleve både faglig og personlig utvikling. Vi har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum. Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid.
- Konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter i et meget kompetent miljø
- Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag
- Sentral og selvstendig stilling i et stort selskap
- Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø
Company
Garuda Oslo ASApplication deadline
06.03.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Bemanning og rekrutteringEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1363, HØVIK
BÆRUM
Number of positions
1Career-kode
5016070Look here for other jobs from Garuda Oslo AS
- Updated 16.02.2023