• Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    06.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5016070
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
  • Oppdatert 16.02.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Garuda Oslo AS

Sales & Business Development Manager, Renhold

Bemanning og rekruttering

Sales & Business Development Manager, Renhold er en del av KAM, salgs- og markedsteamet og rapporterer til salgsdirektør.
Insider Facility Solutions har ambisiøse vekstmål og stillingen skal sikre oppfyllelse av avtalte salgsmål, og jobbe med salg av ulike renholdsløsninger.

Stillingen skal sikre at Insider Facility Solutions har god oversikt over større potensielle kunder innen renhold. Videre at det bygges relasjoner til kundene i de aktuelle målgruppene. Stillingen krever evne til å jobbe bredt med mange ulike arbeidsoppgaver, og passer for en person som liker høyt tempo.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

www.insider.no

 

Arbeidsoppgaver:

  • Bygge opp en egen pipeline med potensielle kunder innenfor de aktuelle målgruppene
  • Gjennomføre cold calls
  • Følge opp pipeline og kontinuerlig oppdatere CRM (Salesforce)
  • Skape relasjoner til potensielle kunder og avdekke behov
  • Tett dialog med anbudsteamet ifm utarbeidelse av tilbud til egne kunder
  • Levere og rapportere iht avtalte salgsmål
  • Holde seg oppdatert om trender og delta på relevante konferanser og seminarer
  • Bidra i arbeidet med å sikre at selskapet har markedstilpassede konsepter og løsninger
  • Ansvarlig for relasjonsbygging, kundemøter, forhandlinger og kontraktsarbeid
  • Delta på kundebefaringer

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse innen eksempelvis salg, eiendomsdrift, Facility Management, hotell- eller restaurant
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Dokumentert erfaring fra løsningssalg til større bedrifter
  • Erfaring fra renholdsselskap, eiendomsselskap, hotell, eiendomsdrift eller leverandør av FM tjenester
  • Resultatorientert med god økonomisk forståelse
  • Erfaring fra forhandlinger og kontraktsarbeid
  • Dokumenterte resultater fra tidligere relevante stillinger
  • Bransjeerfaring vil være en fordel, men ikke et krav
  • Meget god kompetanse i bruk av MS Office pakken og CRM

Personlige egenskaper:


  • Selvgående
  • Evne til å bygge langsiktige relasjoner, både internt og eksternt
  • Resultat- og løsningsorientert
  • Systematisk og strukturert
  • God økonomisk forståelse
  • Høy gjennomføringsevne og handlekraftig

Vi tilbyr:

Vi tilbyr deg en stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø og samarbeide tett med andre teammedlemmer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag, og oppleve både faglig og personlig utvikling. Vi har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum. Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid.

  • Konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter i et meget kompetent miljø
  • Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag
  • Sentral og selvstendig stilling i et stort selskap
  • Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø 
 

  • Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    06.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5016070
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
  • Oppdatert 16.02.2023