• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0581, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4622338
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 14.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Saksbehandler/ utviklingskonsulent

Offentlig forvaltning

Er du en positiv og løsningsorientert saksbehandler som liker
kundekontakt? Har du i tillegg miljøengasjement, erfaring og gode samarbeidsevner? Da kan det hende det er deg vi ser etter. 

Renovasjons- og gjenvinningsetaten (REG) har nå en ledig stilling som saksbehandler i kunde- og kontraktseksjonen.

Vi jobber for å gi Oslos befolkning en optimal avfallshåndtering hvor miljø og brukerorientering står i fokus. Vi har et særskilt ansvar for godkjenning av renovasjonsløsninger, kundekontakt og rådgivning, samt ansvar for anskaffelser og forvaltning av ca. 20 kontrakter. Vi er også ansvarlig for ulike aktiviteter som bidrar til at etatens mål om materialgjenvinning nås.

Vi ønsker oss en positiv og initiativrik kollega som har evne til å bygge gode relasjoner internt og eksternt, som har stor gjennomføringskraft. Hvis du i tillegg liker å jobbe i team og med saksbehandling, er det en fordel. Dersom du også bidrar til et godt arbeidsmiljø vil du helt sikkert trives hos oss.  

Saksbehandler rapporterer til teamleder. Etaten er inne i en omorganiseringsprosess, og enkelte oppgaver og rapporteringsforhold kan av den grunn blir endret.       

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling i henhold til gjeldende lover, forskrifter og prosedyrer
  • Utarbeide høringsuttalelser, prosedyrer og gjennomføre samsvarsvurderinger
  • Behandle søknader om dispensasjon og tilskudd
  • Behandle kundehenvendelser og klagesaker 
  • Utredninger, bidra til utvikling av tjenester og prosesser, prosjektdeltakelse
  • Samarbeid og dialog med interne og eksterne aktører 

Kvalifikasjoner:

  • Fullført utdanning fra høyskole/ universitet på bachelornivå
  • Relevant arbeidserfaring med dokumentert gode resultater, kan kompensere for utdanningskrav
  • Erfaring med kundebehandling, utredninger og saksbehandling
  • Erfaring med utviklingsprosesser og prosjektarbeid
  • Gode digitale ferdigheter
  • Meget god muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk

Fordel for stillingen

  • Avfallsfaglig kompetanse 
  • Erfaring med offentlig forvaltning

Personlige egenskaper:

  • Evne til analytisk og strategisk tenkning, samt evne til å se helhet og sammenhenger i komplekse problemstillinger
  • Du er fleksibel, effektiv og har stor arbeidskapasitet
  • Du jobber selvstendig og strukturert
  • Du har talent for å bygge gode og langvarige relasjoner
  • Du er en pådriver med utpregede resultat- og gjennomføringsevner

Vi tilbyr:

  • Stillingen lønnes i lønnstrinn 42-46 avhengig av kvalifikasjoner og erfaring. For tiden utgjør dette kr. 590 600,- til 636 100,- per år
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid (kjernetid 09:00 – 14:35)
  • Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
  • Kantine med et variert utvalg
  • Tilgang på trimrom og subsidiert treningsavtale

 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0581, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4622338
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 14.05.2022