Bedrift
Holmestrand kommuneSøknadsfrist
29.09.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0000, Sande i Vestfold
HOLMESTRAND
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
6371816Se her for andre jobber fra Holmestrand kommune
Holmestrand kommune
Saksbehandler - Tjenestekontoret
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Holmestrand kommune søker nytenkende medarbeidere som vil være med å forme fremtidens helse- og omsorgstjenester.
Arbeidsted er for tiden Sande administrasjonsbygg, men blir endret til Holmestrand sentrum når nytt rådhus står klart sent 2026.
Om stillingenVi står overfor viktige samfunnsutfordringer som krever innovasjon og kloke prioriteringer. Med økende behov for kommunale helse- og omsorgstjenester, må vi tenke nytt om hvordan vi tildeler og utvikler våre tjenester.
I Holmestrand kommune satser vi på lavterskeltilbud og helsefremmende tiltak som styrker innbyggernes mestring og livskvalitet. Våre tjenester skal være behovsorienterte, ressursbevisste og bidra til at innbyggerne kan bo hjemme og leve gode, selvstendige liv.
Vi er på jakt etter deg som brenner for gjøre en forskjell og som ønsker å bidra til å utvikle bærekraftige og målrettede tjenester for våre innbyggere. Gjennom tett samarbeid med kommunens tjenesteytere sørger vi for at innbyggerne får riktig hjelp – til rett tid – tilpasset deres individuelle behov og ressurser. Sammen skaper vi tjenester som gir trygghet, mestring og mulighet for et godt liv hjemme.
Vi har ledig 1 x 100 % fast stilling som saksbehandler. Tiltredelse etter avtale.
Viktigste arbeidsoppgaver- Kartlegge, vurdere og saksbehandle søknader om helse- og omsorgstjenester i henhold til gjeldende lovverk, med fokus på mestring, ressurser og individuelle behov.
- Fatte vedtak om riktige tjenester til rett tid og i rett omfang.
- Bidra til god dialog og samarbeid med utøvende tjenester.
- Gi råd og veiledning til innbyggere og samarbeidspartnere.
- Treårig høgskole- eller universitetsutdanning innen helse- og sosialfag
- Kjennskap og forståelse for helse- og omsorgstjenestelovgivning
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Førerkort klasse B
- Erfaring med saksbehandling innen helselovgivning
- Videreutdanning i helserett
- Erfaring fra kommunale helse- og omsorgstjenester
- God kompetanse på digitale verktøy
- Erfaring fra arbeid med ulike pasient – og brukergrupper er en fordel
- Du har gode samarbeidsevner og trives både med å jobbe i team og med selvstendige oppgaver.
- Du er løsningsorientert, initiativrik og tar ansvar for å drive prosesser fremover.
- Du håndterer endringer og omstillinger med fleksibilitet og positiv innstilling.
- Du har evne og vilje til å tilegne deg ny kunnskap, og er nysgjerrig på faglig utvikling.
- Du står stødig i krevende saker og komplekse situasjoner, og bevarer ro og profesjonalitet i møte med utfordringer.
- Du har god evne til å omprioritere og skifte fokus når situasjonen krever det
- Spennende arbeidsoppgaver i en utviklingsorientert organisasjon
- Et godt arbeidsmiljø med kompetente, engasjerte og hyggelige kollegaer
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Fleksibel arbeidstid
Lønn som saksbehandler i henhold til avtale /tariff. Medlemskap i pensjonsordning og gode personalforsikringer. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.
Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.
Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.
Bedrift
Holmestrand kommuneSøknadsfrist
29.09.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0000, Sande i Vestfold
HOLMESTRAND
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
6371816Se her for andre jobber fra Holmestrand kommune
-
Saksbehandler
Oslo kommune
OSLO -
Vikarer til hjemmetjenesten
Østre Toten kommune
LENA -
Saksbehandler
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Spennende stilling som enhetsleder for tverrfaglig rehabiliterings- og mottaksteam i tjenester til hjemmeboende
Hamar kommune
RIDABU -
Ph.d.-stipendiat oppgavehåndtering i kommunale helse- og omsorgstjenester
Gjøvik kommune
GJØVIK