• Bedrift
    Kongsberg kommune
  • Søknadsfrist
    17.02.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3616, KONGSBERG
    KONGSBERG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2478682
  • Se her for andre jobber fra Kongsberg kommune
  • Oppdatert 05.02.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kongsberg kommune

Saksbehandler - Økonomitjenesten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Økonomiavdelingen har ledig 100 % fast stilling som saksbehandler med tiltredelse snarest. Stillingen inngår i regnskapsavdelingen som i dag består av 5,5 årsverk.

 

Vi tilbyr

  • Varierte og faglig utfordrende arbeidsoppgaver
  • Selvstendig ansvar, men også mye samarbeid
  • Stabilt og godt arbeidsmiljø med god fagkompetanse
  • Fleksitid
  • Lønn etter kommunalt regulativ
  • Offentlig pensjonsordning og gruppelivsforsikring

 

Innhold i stillingen
Hovedoppgaven vil være saksbehandling, beregning, fakturering og oppfølging av vedtak på egenandeler for tjenester innenfor helse og omsorg. Du må håndtere perioder med stort arbeidspress og frister for levering. Hovedoppgavene vil være:

  • Beregning og saksbehandling av vedtak på egenandeler for helse og omsorgstjenesten
  • Behandling av klagesaker
  • Systemadministrasjon i Profil - egenbetalingsmodulen
  • Fakturering og innfordring
  • Oppfølging av innlån i kommunale omsorgsboliger
  • Kontrollfunksjoner og avstemming
  • Besvare henvendelser på telefon og e-post
  • Samtaler med brukere og pårørende i forbindelse med saker
  • Forefallende regnskapsoppgaver
  • Oppgavene vil kunne endres i takt med utvikling og effektivisering innen fagområdet.

 

Formelle kvalifikasjonskrav

  • Helsefaglig utdanning
  • Erfaring/ utdanning innen økonomi.
  • Spesielt relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.

 

Ønsket kompetanse
Vi ser etter deg som har: 

  • evne til å identifisere utviklingsområder
  • kjennskap til IT-systemet Profil og erfaring fra helsesektoren
  • en positiv holdning til nye utfordringer og løsninger
  • evne til å arbeide selvstendig, nøyaktig og strukturert
  • interesse for og evne til å jobbe med tall og digitale systemer
  • gode samarbeidsevner
  • gode kommunikasjonsevner i norsk muntlig og skriftlig

Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Annet
Arbeidstakere tilsettes i Kongsberg kommune, med lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved bestått språkprøve nivå B2 eller tilsvarende før evt ansettelse.

I henhold til gjeldende lov- og regelverk må signert taushetserklæring leveres før tiltredelse. For stillinger med krav om politiattest og egenerklæring tuberkulose/MRSA , skal også dette leveres før tiltredelse.

 

Søknad
Vi ber om at søkere benytter vårt elektroniske søknadsskjema. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig. Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste.  Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentleglova. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkeren bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

 

 

  • Bedrift
    Kongsberg kommune
  • Søknadsfrist
    17.02.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3616, KONGSBERG
    KONGSBERG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2478682
  • Se her for andre jobber fra Kongsberg kommune
  • Oppdatert 05.02.2020