• Bedrift
    Kongsberg kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Kongsberg
    KONGSBERG
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4890358
  • Se her for andre jobber fra Kongsberg kommune
  • Oppdatert 24.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kongsberg kommune

Saksbehandler med administrative oppgaver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillingen 

Kongsberg kommune har ledig 100% fast stilling som saksbehandler i seksjon samfunnsutvikling. Seksjonen har ansvaret for fagområdene plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljø, kart og geodata, og eiendomsskatt.

Stillingen er en saksbehandlerstilling som også skal dekke administrative oppgaver i seksjonen, først og fremst knyttet til arkiv.

 

Vi tilbyr 

  • Et tverrfaglig og godt arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
  • Utfordrende og varierte oppgaver som krever samarbeid med ulike fagområder
  • God pensjonsordning og gruppelivsforsikring. 
  • Fleksibel arbeidstid 
  • Lønn etter kommunalt regulativ

 

Innhold i stillingen 

  • Arkivoppgaver knyttet til posthåndtering, innregistrering, kontroll og kvalitetssikring av elektronisk arkiv
  • Aktuelle sakshandlingsoppgaver knyttet til seksjonens fagområder, særlig knyttet til adressering, eiendomsopplysninger og kommunens oppgaver i forbindelse med fastsetting av stedsnavn
  • Andre relevante oppgaver i seksjonen etter behov og kompetanse

  

Formelle kvalifikasjonskrav
Bachelorgrad fra høyskole eller universitet. Fortrinnsvis innenfor administrative fag, men tilsvarende utdanning innenfor andre relevante fagområder for seksjonen kan vurderes.

 

Øvrige krav og ønsker

Det er ønskelig med erfaring fra de oppgaveområdene stillingen skal dekke. 

Erfaring fra arkivarbeid i elektronisk sak- og arkivsystem, fortrinnsvis fra offentlig sektor, er et krav.

Det er en fordel om søkeren er godkjent matrikkelfører, eventuelt må søker være villig til å gjennomføre nødvendig kurs for å bli det.

I denne stillingen er det nødvendig å være fleksibel og løsningsorientert. Det er viktig at du kan tilegne deg ny kunnskap og håndtere endring i arbeidsoppgaver på en god måte. I tillegg ønsker vi at du er kan arbeide systematisk og nøyaktig, både selvstendig og i samarbeid med andre.

Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.

Personlig egnethet i stillingen vil bli vektlagt.

 

Annet 
Arbeidstakere tilsettes i Kongsberg kommune med arbeidsted Kongsberg rådhus. 
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk. 
Tiltredelse etter avtale 

 

Søknad 

Vi ber om at søkere benytter vårt elektroniske søknadsskjema. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig.  
Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentleglova. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkeren bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

 

 

  • Bedrift
    Kongsberg kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Kongsberg
    KONGSBERG
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4890358
  • Se her for andre jobber fra Kongsberg kommune
  • Oppdatert 24.11.2022