Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
23.06.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4671439Se her for andre jobber fra Løten kommune
- Oppdatert 16.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Løten kommune
Saksbehandler; Lov om sosiale tjenester i NAV
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du en person med pågangsmot og engasjement som ønsker å gjøre en forskjell? Trives du i en hektisk hverdag med stor variasjon av oppgaver?
Motiveres du av å se andre løse sine utfordringer og lykke med sine planer i eget liv? Er du en god person å ha med seg i denne prosessen?
Da kan du være den vi ser etter.
NAV Løten har ledighet i et vikariat i en 100 % stilling som saksbehandler for en periode på tre måneder.
NAV Løten er ett partnerskap mellom staten og Løten kommune og vi har i dag 12 ansatte. Vi holder til i trivelige lokaler i kommunehuset på Løten, og du får dyktige og dedikerte kollegaer. Vi brenner for å gi mennesker muligheter og vi mener at arbeid er helsefremmende.
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling etter Lov om sosiale tjenester i NAV
- Tverrfaglig samarbeid internt, og med NAV sine samarbeidspartnere
- Arbeidsoppgavene kan endres ut fra behovet i kontoret
Kvalifikasjoner:
- Utdanning med minimum bachelorgrad innenfor sosialt arbeid, arbeids- og velferdsfag, pedagogikk, rus- og psykisk helse eller annen relevant utdanning
- God digital kompetanse og evne til å raskt sette deg inn i nye datasystemer
- Gode kommunikasjonsevner og god skriftlig fremstillingsevne på norsk
Det er ønskelig at du har:
- Erfaring fra arbeid ved NAV-kontor
- Erfaring fra saksbehandling
Personlige egenskaper:
- Du er målrettet, strukturert og trives med et høyt arbeidstempo
- Du har trygghet til å møte personer som står i utfordrende livssituasjoner
- Fleksibel og løsningsdyktig
- Evne til å jobbe selvstendig, så vel som i team
- Evne til å bidra til et godt og utviklende arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Meningsfulle og utfordrende arbeidsoppgaver i et inkluderende arbeidsmiljø
- Mulighet for faglig- og personlig utvikling
- Fleksibel arbeidstid og mobilitetsløsninger
- Mulighet for hybrid arbeidshverdag
- Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg i søknaden.
Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
23.06.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4671439Se her for andre jobber fra Løten kommune
- Oppdatert 16.06.2022