• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5913312
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Saksbehandler - helse- og omsorgstjenester

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Samordningsenheten skal sørge for et koordinert helse- og omsorgstilbud og ivareta helhetlig og likeverdig tjenestetildeling til eldre, syke og personer med funksjonsnedsettelser.

Enheten består av 2 avdelinger; koordinerende enhet og bydekkende tildelingskontor. Tildelingskontoret, som består av helseteam og sosialteam, gir informasjon, kartlegger behov for hjelp og fatter vedtak om individuelle helse- og omsorgstjenester. 

På vårt sosialteam har vi nå ledig en fast stilling.

Teamets målgruppe er barn, unge og voksne med ulike sykdommer og funksjonsnedsettelser. Vi har fokus på brukermedvirkning, og at barnets stemme skal høres. I stillingen vil du ha utstrakt samarbeid med pårørende, interne og eksterne tjenesteytere.

 

Kvalifikasjoner:

  • Krav om relevant høyere helse- og sosialutdannelse på bachelornivå
  • Bør ha erfaring med helse- og omsorgstjenester
  • Kompetanse og erfaring innen kartlegging, saksbehandling og samordning av tjenester vektlegges
  • Kjennskap til aktuelt lovverk vektlegges
  • Må ha gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
  • Må ha god skriftlig og muntlig framstillingsevne, og mestre bruk av digitale verktøy
  • Språknivå tilsvarende B2 må dokumenteres hvis du har et annet morsmål enn norsk
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide selvstendig og i team 
  • Må kunne håndtere en hektisk arbeidshverdag 
  • Har gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
  • Skaper gode relasjoner til innbyggere, kollegaer og samarbeidspartnere 
  • Jobber systematisk og målrettet
  • Lærer raskt og tar initiativ 
  • Håndterer stor arbeidsmengde og gjør nødvendige prioriteringer
  • Er fleksibel, løsningsorientert og engasjert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5913312
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune