• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5147, FYLLINGSDALEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6304236
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vurderingskontor for voksne og eldre har ansvar for å behandle søknader og fatte vedtak om pleie og omsorgstjenester for voksne og eldre i Bergen kommune.
Enheten søker 2 nye saksbehandlere til vårt kontor i 100 prosent stilling.
Hos oss vil du jobbe i et engasjert fagmiljø bestående av sykepleiere, ergoterapeuter, jurister og merkantil personell.  Vi har ca. 57 årsverk og vi er lokalisert i Krokatjønnveien 15C i Fyllingsdalen.
Vurderingskontor for voksne og eldre er en enhet som ligger under Etat for helsetjenester  og er en viktig bidragsyter i tillit- og faglighets reformen i Bergen kommune.
Vi ønsker at våre ansatte skal bidra til god samhandling både internt og eksternt. Som ansatt i vår enhet har du mulighet til å bidra til utvikling av nye, innovative og kunnskapsbaserte arbeidsmetoder. Vi ønsker å skape en aktiv arbeidsplass med myndiggjorte medarbeidere, som får brukt sin kompetanse slik at kommunen når de mål som settes.

Kvalifikasjoner:

  • Sykepleier
  • Må beherske data og fagsystemet Profil
  • Må ha erfaring fra hjemmebaserte tjenester og elektronisk meldingsutveksling mellom foretak og kommune
  • Må ha god muntlig og skriftlig fremstilling
  • Må ha god erfaring som saksbehandler
  • Ønskelig med videreutdanning innen geriatri, rehabilitering eller velferds teknologi
  • Ønskelig med erfaring innenfor rehabilitering

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilling og personlig egnethet vektlegges
  • Stor arbeidskapasitet
  • God evne til å prioritere oppgaver i en travel hverdag
  • Gode kommunikasjonsevner og samarbeidsevner
  • God evne til kontakt med mennesker i ulike livssituasjoner
  • Kunne arbeide selvstendig og målrettet
  • Er fleksibel og liker varierte utfordringer
  • Stor evne til logistikk og selvstendighet i faglige vurderinger
  • En god og tilstedeværende kollega

Vi tilbyr:

  • Flotte kollegaer
  • Lønn i henhold til Bergen kommunes avtaleverk
  • Høyt faglig nivå
  • Faglig og personlig utvikling
  • Gunstig pensjonsordning og ulykkes - og gruppelivsforsikring
  • Vi er en IA-bedrift
  • Mulighet for faglig utvikling i jobben
  • Bergen kommune  - en engasjert og profesjonell arbeidsgiver
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5147, FYLLINGSDALEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6304236
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune