• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5846748
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 15.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Saksbehandler

Offentlig forvaltning

Oslos mangfoldige restaurant- og uteliv er en viktig vekstbransje. Næringen skaper mange arbeidsplasser, gir store inntekter og legger til rette for gode og varierte kulturopplevelser for innbyggere og tilreisende. Har du interesse for Oslos restaurant- og uteliv og lyst til å bidra til en seriøs næring med like konkurransevilkår? Da har du muligheten nå.

Vi søker tre engasjerte saksbehandlere (to faste og en vikar) som ønsker å arbeide opp mot en næring i stadig utvikling. Du ansettes i team saksbehandling, Avdeling alkohol og tobakk. Teamet har ansvar for å behandle søknader om serverings-, skjenke- og salgsbevillinger etter serverings- og alkoholloven.

Du vil få ansvar for å behandle søknader om bevilling. Dette innebærer blant annet å gjennomføre utredninger om vandelsproblematikk og vesentlig innflytelse, og å vurdere om søknadene er i tråd med kommunens alkoholpolitiske føringer. Arbeidsoppgavene og dagene er varierte. Dette innebærer at du må regne med å løse oppgaver innen hele teamets ansvarsområde, blant annet veiledning av søkere på telefon og i møter. Vi er 17 medarbeidere med variert bakgrunn, og det er et godt arbeidsmiljø med stort engasjement for fagområdet.

Du må kunne identifisere deg med verdiene våre:
Vi er brukerorienterte, vi er redelige, vi er engasjert i samfunnsoppdraget vårt og vi møter og anerkjenner hverandre med respekt.

Kvalifikasjoner:

  • Master i rettsvitenskap eller samfunnsfag (vitnemål vedlegges søknaden elektronisk)
  • Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Meget gode kunnskaper i norsk, både skriftlig og muntlig.
  • Vi ønsker også at du har:
    • erfaring med saksbehandling
    • økonomisk forståelse
    • kjennskap til forvaltningsrett og skatte-, avgifts- og regnskapslovgivningen

Personlige egenskaper:

  • Lett å kommunisere med
  • Samarbeidende og serviceinnstilt
  • Målrettet og nøyaktig
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Høy arbeidskapasitet
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Arbeidsoppgaver innen et spennende og aktuelt område i Oslo kommune
  • En variert og spennende arbeidshverdag
  • Godt arbeidsmiljø og engasjerende arbeidsoppgaver
  • Fleksitidsordning - mulighet for avtale om hjemmekontor
  • Trimrom i kjelleren og takterrasse til bruk på fine dager
  • Kontorer sentralt i Oslo sentrum
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring. Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, det vil si at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
  • Lønn etter avtale etter Oslo kommunes regulativ, lønnstrinn 36 – 42 (kr 606 000 - 673 500 per år)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5846748
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 15.08.2024